Geen Timmerfrans dus.
Het zal me echt aan m?n reet roesten of hij wel of niet een job heeft in Brussel.
Geen Timmerfrans dus.
Booooeeee weg met de EU!!
https://twitter.com/brexitblog_info/status/1147024809081151488
Mooi stukje van Andrew Neil, die de benoemingen van de nieuwe EU-officials even haarfijn fileert.
De EU is bezig zichzelf ten gronde te richten met dit soort beleid.
Ik ben helemaal niet tegen de EU, alleen maken ze zichzelf ongelooflijk belachelijk met dit soort benoemingen, en wordt de EU daar niet sterker van. Als de EU sterker (en geloofwaardiger!) wil worden, zullen ze toch mensen op belangrijke posten moeten die kwaliteit hebben. Ik ben geen fan van de persoon Timmermans, maar je kan niet ontkennen dat hij kwaliteiten heeft die echt gepast hadden op 1 van die posten.
Hangt er vanaf hoe je 'machtigste baantjes' definieert. Hij zou weer vicevoorzitter van de commissie worden, alleen dan met iets minder macht dan de vorige keer omdat de andere vicevoorzitterschappen van de commissie wat zijn verstevigd. Ook staan de functies van commissie voorzitter, buitenland coordinator, voorzitter Europese raad en voorzitter ECB hoger aangeschreven. Dus ja hoe machtig moeten we die functie van Timmermans inschalen?Als ik het goed begrijp heeft Timmermans weer een van de machtigste baantjes verkregen. Kun jij dat bevestigen?
Die werden door die Brit al opgenoemd. Je mag toch aannemen dat iemand die je op de hoogste posten zet verstand van zaken heeft en ook aangetoond heeft competent te zijn...Kun jij me vertellen waarom deze mensen niet alleen niet goed genoeg zijn maar ook nog eens belachelijke keuzes zijn?
Waarom zou dat laatste zijn? Ik heb serieus echt geen idee.Ik vind het wel apart dat de EU-kritische landen geen Timmermans willen en daarvoor in de plaats een nog meer pro-EU-kandidaat willen aanstellen. Dan heeft Timmermans zich wel heel onpopulair gemaakt.