inhethoekje
Active member
CNN pakt het zoals gewoonlijk weer groots aan, die trekken een blik experts open die gewoon de hele wereldproblematiek erbij betrekken.
Kijken we mee NOS?
Kijken we mee NOS?
Het is trouwens niet raar dat het weer in Frankrijk is. Frankrijk heeft echt met afstand de grootste problemen met islam-terrorisme door de grote groep immigranten in de banlieus in Parijs, Marseille etc. Belgi? is nummer twee, Brussel is ook buskruit.
CNN pakt het zoals gewoonlijk weer groots aan, die trekken een blik experts open die gewoon de hele wereldproblematiek erbij betrekken.
Kijken we mee NOS?
118 bij concerthal en still counting.
Kun je wel zeggen dat dit door IS-ers komt die terugkeren maar kans is veel groter dat het mensen zijn die al jaren in Frankrijk wonen.
Op CNN nu wordt gehuilebalkt dat het westen niks deed toen IS begon in Mosul etc. etc.
Het westen heeft er geen flikker aan gedaan, liet IS rustig zijn gang gaan en nu zit je met de gebakken peren. Onbeheersbare stroom vluchtelingen en terrorisme.
Zolang wij van Rusland geen toestemming krijgen om Assad van zijn troon te blazen blijft het dweilen met de kraan open.
Ik niet en ik geloof de helft van die verhalen ook niet. Totaal niet te controleren en het komt op mij over kijk mij eens quasi interessant doen.