Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Volgens ooggetuigen in het theater werd eerst het vuur flink geopend op het publiek, en daarna schoten ze de mensen die op de grond lagen 1 voor 1 dood....
 

Marinos

Well-known member
Het kon wel eens helemaal uit de hand gaan lopen tussen de vluchtelingen en de locals in diverse landen in Europa.
 

erka

Well-known member
Kom net uit de bios.....jeezzzzz.

Ik ben er ook zo klaar mee he. Alle begrip voor een kei-kei-kei-knetterharde aanpak van Frankrijk nu. Grenzen dicht en actie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het kon wel eens helemaal uit de hand gaan lopen tussen de vluchtelingen en de locals in diverse landen in Europa.

Zolang er geen aanslag echt in Nederland gaat plaatsvinden, dan zie ik niet in Nederland de pleuris uitbreken. Vanaf morgen begin net zoals de voorgaande keren het lijmen in Nederland. Neemt niet weg dat dit niet bijdraagt aan de Nederlandse houding jegens de Islam, Moslims en vluchtelingen. Maar zelfs de zwarte piet is racisme discussie draagt daar al niet aan bij.

In Frankrijk ben ik eerlijk gezegd verbaasd dat er nu pas harde vergeldingen komen. In Nederland zou je bij de eerste aanslag vergeldingen hebben en in Duitsland vermoedelijk hetzelfde verhaal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De NOS gaat de herhaalshow beginnen, er gebeurt niet veel meer.

Ik ga naar bed...

Ik was al snel gezapt naar CNN. Verder heb je nog een paar goede nieuwszenders.

EDIT: CNN heeft het erover dat het moeilijk is om aan explosieven en wapens te komen in Frankrijk. Over de grens bij Noord-Brabant wordt alles toch makkelijker?
 

erka

Well-known member
Het is trouwens niet raar dat het weer in Frankrijk is. Frankrijk heeft echt met afstand de grootste problemen met islam-terrorisme door de grote groep immigranten in de banlieus in Parijs, Marseille etc. Belgi? is nummer twee, Brussel is ook buskruit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan