Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Ze roepen in Hongarije ook Alluha hakbar, zouden ze in SA ook wel waarderen. Houden de grenzen dicht en gevegt vind dat logisch.
 

gevegt

Well-known member
Jullie hebben mij overtuigt.
Ik stel voor dat we op twitter gaan rondbazuinen dat er een pot goud op de bodem van de Middellandse zee ligt. Dan gaan al die gelukszoekers op zeker Europa niet meer halen en met een beetje geluk gaan onze tokkies ook op zoek naar het grote geld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Saudi Arabi? nou onze tokkies wil overnemen, dan hebben we een hoop leegstand.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze roepen in Hongarije ook Alluha hakbar, zouden ze in SA ook wel waarderen. Houden de grenzen dicht en gevegt vind dat logisch.

Toch wenden ze zich tot de landen van God voor hulp. Al past het wellicht in hun programma om Europa te Islamiseren.
 

gevegt

Well-known member
Toch wenden ze zich tot de landen van God voor hulp. Al past het wellicht in hun programma om Europa te Islamiseren.
Dan kunnen ze in Zeeland de borst nat maken.
haha, wat een leuke woordspeling weer van mij,.
 

Keyser S?ze

New member
Hoorde trouwens vanmorgen op radio 1 dat van de vluchtelingen die naar Duitsland gaan de grootste groep (42 %) afkomstig is uit de Balkan. Het kan natuurlijk zijn dat ik iets gemist heb maar die oorlog daar was toch al een tijdje afgelopen?
 

zwammy

Well-known member
Jij gaat mij toch niet vertellen dat die voor het geld en de zorg naar Duitsland gaan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Buitenlands nieuws

Die lezen toch over alle hinderlijke feiten heen en zijn allemaal waarschijnlijk ook Oost-Indisch doof.
 

zwammy

Well-known member
Je zult het wel verkeerd zien, zal daar wel een geheime oorlog zijn in die gebieden. Het zijn alleen maar vluchtelingen, geen gelukszoekers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan