Kan mij voorstellen dat die landen in de regio genoeg doen/hebben gedaan gezien de volksverhuizingen daar. Die hebben er ook miljoenen mensen bijgekregen. Beelden die je ziet tonen toch ook geen enkele levenskwaliteit. Met die beelden in het achterhoofd begrijp ik echter weer niet hoe ze in Hongarije dan voedsel en onderdak weigeren.
Met alle respect, de vergelijking gaat helemaal mank.Wanneer we a la Australi? gewoon alleen opvang in de eigen regio zouden betalen dan was dat dat arme jochie niet verdronken. Meer hulp voor je geld, geen Moslim-invasie in Europa en geen PVV in de 2e Kamer.
Het ergste is dat de echte vluchteling niet gered wordt maar nog steeds in de ellende zit :sad:
Benieuwd waar ze heengaan mocht het in Duitsland dadelijk fout gaan.
Wanneer we a la Australi? gewoon alleen opvang in de eigen regio zouden betalen dan was dat dat arme jochie niet verdronken. Meer hulp voor je geld, geen Moslim-invasie in Europa en geen PVV in de 2e Kamer.
Tevens is in het verdrag opgenomen dat de buitengrenzen de functie overnemen van de oude grenzen. Dat houdt onder meer in dat vluchtelingen ingeschreven moeten worden in het land waar ze binnenkomen.
Dit wordt dus niet nagekomen en de landen die het niet aankunnen of willen, worden aan hun lot overgelaten door de landen die er geen last van hebben.
Welkom in het verenigde Europa.
Tevens is in het verdrag opgenomen dat de buitengrenzen de functie overnemen van de oude grenzen. Dat houdt onder meer in dat vluchtelingen ingeschreven moeten worden in het land waar ze binnenkomen.
Dit wordt dus niet nagekomen en de landen die het niet aankunnen of willen, worden aan hun lot overgelaten door de landen die er geen last van hebben.
Met alle respect, de vergelijking gaat helemaal mank.
De eigen regio zit propvol met vluchtelingen. Al jaren.
Op het eerste heb ik al antwoord gegeven.Waarom moeten vluchtelingen door naar Duitsland, je bent in Griekenland toch ook veilig voor de oorlog. Iedereen die in Hongarije over de snelweg/ treinrails loopt is een economische vluchteling.
Klopt, Turkije neemt 1,8 miljoen Syri?rs op, maar de andere landen in de buurt?
Met alle respect, de vergelijking gaat helemaal mank.
De eigen regio zit propvol met vluchtelingen. Al jaren.
Turkije heeft 4x minder bewoners per km2 als NL ondanks de echt grote steden; gros daar zijn ook moslims en veel meer ruimte dus plus goedkoper. Win win dus behalve voor de gelukzoekers.
Iran, Pakistan, VAE, Saudi Arabie, Yemen, Oman,
Iran, Pakistan, VAE, Saudi Arabie, Yemen, Oman,
Ik begrijp dat ze vanuit Pakistan ook aansluiten in de stroom naar Europa. De Oliestaten zouden ze eigenlijk onderdak moeten bieden of iig de rekening voor andere landen oprapen.