JMD
Well-known member
Ben geen fan van die man, maar was het zo ongeveer van A tot Z met dat filmpje eens.Inhoudelijk vond ik Farage beter en qua verpakking ook een stuk minder populistisch (filmpje op geenstijl).
Ben geen fan van die man, maar was het zo ongeveer van A tot Z met dat filmpje eens.Inhoudelijk vond ik Farage beter en qua verpakking ook een stuk minder populistisch (filmpje op geenstijl).
Een aantal fietsen.Volgens mij hebben ze al heel wat hervormd ja die Grieken.
Lijkt mij overigens dat de schulden die Duitsland aan Griekenland had, vele male hoger was dan dat de Grieken nu hebben aan de Duitsers.
Al was het maar in mensenlevens. Die zijn onbetaalbaar namelijk.
Edit
http://buitenland.eenvandaag.nl/tv-items/58283/ruzie_duitsland_en_griekenland_over_oorlogsschuld
Mooi die Duitsers kunnen we wegstrepen van het lijstje, dan zijn de lasten vast wel behoorlijk gezakt, dat Nederland en Spanje netjes terugbetaald kunnen worden.
Hebben wij nog wat te goed van die moffen eigenlijk?
Men is gewoon een strijd aan het voeren met Rusland om Europa en de rest van de wereld gezien ze Georgi? er ook bij willen betrekken.
Na de Grote Oorlog moest Duitsland wel alles tot de laatste cent terugbetalen en het gevolg was een nieuwe wereldoorlog.Los van het feit dat je de huidige situatie moeilijk kunt vergelijken met de situatie na WO II, is het voor Europa een zegen geweest dat de Duitse schulden na WO II voor het grootste gedeelte zijn kwijtgescholden.
De huidige Europese welvaart zou niet tot stand zijn gekomen met een Duitsland wat tot de bedelstaf veroordeeld zou zijn. Nederland heeft veel meer geprofiteerd van de na-oorlogse handelsbetrekkingen met een economisch sterk Duitsland dan dat Nederland geprofiteerd zou hebben van herstelbetalingen.
Dat wilde Nederland ook na WOII. Is nog eens een interessante uitzending van Andere Tijden over geweest.We hadden natuurlijk ook gewoon de grens een stuk naar het oosten kunnen opschuiven.
Dat wilde Nederland ook na WOII. Is nog eens een interessante uitzending van Andere Tijden over geweest.
Oekra?ne en Georgi? (en elders lees ik Moldavi?) lijken dus op weg te zijn richting lidmaatschap EU:
http://sputniknews.com/europe/20150708/1024354457.html
Vreemd dat de Nederlandse media dat niet oppikt.
Na de Grote Oorlog moest Duitsland wel alles tot de laatste cent terugbetalen en het gevolg was een nieuwe wereldoorlog.