Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

ALenstra

Well-known member
Aanslag verijdeld op de Centro in Oberhausen. Twee arrestaties. Gisteren was de politie al massaal aanwezig in het winkelcentrum.
 

De Wolf

Well-known member
Op een zaterdag in december heb je daar 250000 bezoekers. Zeker de Coca Cola Oase is dan een groot mierennest. Ideale plek dus om wat te doen.
 

Batigoal

Well-known member
Oei, Malta. Daar ben ik 2 jaar geleden geweest. En daar heb ik toevallig ook in een vliegtuig gezeten. Het komt wel erg dichtbij zeg.
 

Eef de Kip

Well-known member
Oei, ik ken een gozer van een voetbalforum die 2 jaar geleden in Malta is geweest, komt nu toch wel verdomd dichtbij zeg.
 

Miramar

Well-known member
Er schijnt een forumlid te zijn die een ander forumlid kent die daar twee jaar geleden was. Sterkte aan beide.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Buitenlands nieuws

Ik ben best op veel verschillende eilanden geweest en Malta is ook een eiland. Verder vlieg ik ook regelmatig. In september nog naar Ierland wat ook een eiland is. Ik ken ook wel zeker vier mensen die wel eens naar Malta op vakantie zijn geweest. Dit komt wel heel erg dichtbij.
 

zwammy

Well-known member
Zoals het een echte Moslim betaamt was Amir een hele goede jongen en is het de schuld van Merkel, aldus moeder.
 

de waan

Well-known member
Op een zaterdag in december heb je daar 250000 bezoekers. Zeker de Coca Cola Oase is dan een groot mierennest. Ideale plek dus om wat te doen.

Zoals nog tien miljoen miljard andere plekken op de wereld.

De tentje met Indiaas heeft wel heel lekker eten trouwens. :duim:
 

De Wolf

Well-known member
Ik was er 2 weken geleden. Komt dan toch dicht bij. Een mislukt geplande aanslag meemaken.

In Nederland zullen er ook wel een aantal voorkomen zijn.

Meest bizarre wat ik meegemaakt heb is dat ik een paar dagen voor de ontsnapping van Bokito in Blijdorp ben geweest. Geloof dat Fabian die dag zelf zelfs aanwezig was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan