Aanslag of ongeluk op een Kerstmarkt in Berlijn met een vrachtwagen. Meerdere slachtoffers volgens het AD.
Ga eens kijken wat er precies aan de hand is.Vanmiddag liep ik er nog.
Ga eens kijken wat er precies aan de hand is.
Ouwe lul.Ik zit nu op de Potsdamer Platz en ben best een beetje moe.
Ouwe lul.
Wat zegt de media daar?
Oh ja daar zijn nog nooit metro's of bussen opgeblazen nee.Ik blij dat ik in Londen was. Veel minder risico op losgeslagen gekken...
Vanaf nu ben jij onze vliegende reporter. Hou ons op de hoogte!Ik zat net even een aantal Duitse zenders te bekijken maar geen extra journaal ofzo. Ik heb hem nu op RBB staan, maar daar draait gewoon een film.
Is #ichbineinberliner al trendingtopic?
Vooruit, voor deze ene keer, jammer dat je er niet bij was.Ik blij dat ik in Londen was. Veel minder risico op losgeslagen gekken...
Linkse anarchisten neem ik aan.Toen ik er vanmiddag was liep er wel een raar clubje van een man of drie, roepend door een microfoon: "Kein Gott, kein Staat, kein Weinachtsmarkt."
Linkse anarchisten neem ik aan.
Nog altijd de normale programmering. De Duitse media vinden het allemaal niet zo spannend blijkbaar.Ik zat net even een aantal Duitse zenders te bekijken maar geen extra journaal ofzo. Ik heb hem nu op RBB staan, maar daar draait gewoon een film.