Wat is het percentage Westerse zelfmoordterroristen?
Touch?.100% tot nu toe volgens mij.
Als dat was doorgegaan was met een straffe zuidwester Nederland dus een soort Tjernobyl geworden. Krankzinnig!
Als dat was doorgegaan was met een straffe zuidwester Nederland dus een soort Tjernobyl geworden. Krankzinnig!
Daarom is Nederland sowieso ook zo bezorgd over de Belgische kerncentrales. Zijn al aardig verouderd en bij een ramp is er relatief grote kans dat Nederland de lul is omdat zuidwestenwinden het meest voorkomen.
Natuurlijk hebben we wel controle over buitenlandse kerncentrales en waarom mogen wij geen nieuwe kerncentrale bouwen?Daarom snap ik ook niet waarom Nederland niet aan kerncentrales mag beginnen als je toch al de lul bent als het in Frankrijk of Belgi? mis gaat waar je verder geen controle op hebt.
Daarom snap ik ook niet waarom Nederland niet aan kerncentrales mag beginnen als je toch al de lul bent als het in Frankrijk of Belgi? mis gaat waar je verder geen controle op hebt.
In dat geval vind jij het dus prima dat het in NW-Duitsland onbewoonbaar wordt als het bij ons misgaat met een kerncentrale.
Denk je dat Shell, mobile, etc daarin mee gaan? Op de achtergrond hebben die gewoon alles in de houdgreep.Gewoon 100 procent inzetten op alternatieve energie, die ontwikkelingen gaan zo tering snel. De afhankelijkheid van olie moet zo snel mogelijk terug gebracht worden naar 0.
Zodat we landen als Saudi Arabi? en die zut daar gewoon links kunnen laten liggen of erger.
Denk je dat Shell, mobile, etc daarin mee gaan? Op de achtergrond hebben die gewoon alles in de houdgreep.
Tuurlijk uiteindelijk wel ja. Maar waarom zijn er nog geen waterstof auto's terwijl de techniek er wel al is?Nou, die zullen op een gegeven moment wel moeten hoor, ondanks dat ze een hoop invloed hebben op de achtergrond.
Tuurlijk uiteindelijk wel ja. Maar waarom zijn er nog geen waterstof auto's terwijl de techniek er wel al is?