Merkel staat wel voor lul met wir schaffen das. Bijzonder pijnlijk. Waarom horen we nu niets meer van Linda de Mol, Sara Kroos en Wendy van Dijk. We moeten iedereen binnenlaten en helpen. Sara Kroos, cabaretier, die bepleit dat er geen satire meer moet worden opgevoerd over de Islam en de vluchtelingen. Zelfcensuur dus.
Als ik op mijn werk hoor op sociale zaken hoor dat Marokkaanse klantmanagers voor hoer worden uitgescholden, ongelovigen en heulen met de vijand (wij Nederlanders) door Syrische vluchtelingen vraag ik me steeds af, wanneer gaan in godsnaam de grenzen dicht? De buitengrenzen in Europa dan vooral. Elk bootje gewoon terugbrengen.
Van de Syri?r die twee jaar geleden al zijn binnengekomen en wonen in Rotterdam heeft maar 12% een baan gevonden. De rest zit gewoon in de uitkering. Ik heb nog steeds contact met oud-collega?s uit Rotterdam hierover. Ze zijn ongemotiveerd, lui en vooral agressief. Vooral tegen vrouwen. Ze komen veel in aanraking met de politie hierdoor. Dit soort verhalen komen nooit in de media. Ze zijn bang dat de Nederlanders nog negatiever aankijken tegen de vluchtelingen.