JFK
Well-known member
Waaruit blijkt dat?2 terroristen binnengekomen via Griekenland dus.
Waaruit blijkt dat?2 terroristen binnengekomen via Griekenland dus.
Vingerafdrukken
Dat zijn we met elkaar eens.Nee, de controle is top.
Ik denk dat ze wat te laat zijn, de landen waar ze al doorheen zijn gekomen willen ze niet meer terug en Duitsland schafft es nicht dus. Maar goed, we zullen zien, Vluchteling 50.000 is vandaag binnengekomen, benieuwd hoeveel er nog gaan komen.
Vluchteling 50.000 is vandaag binnengekomen, benieuwd hoeveel er nog gaan komen.
Ze zijn niet alleen te laat, maar ze gaan het in praktijk ook niet doen. Alleen de grens tussen Turkije en Griekenland zal daadwerkelijk meer gesloten worden.
De machtige landen hebben het hopeloos laten liggen en de arme landen doen gewoon wat ze willen.
Gelukkig gaan er steeds meer stemmen op om Europa met een meerderheid van stemmen te gaan regeren. Lukt dat niet, dan krijgen we het nog heel erg zwaar.
Toch wel ontvangen met een bloemetje door een lid van het kabinet, mag ik hopen?
Men zal er alles aan doen omdat te voorkomen. Helaas zie ik er het wel van komen.Ik ben benieuwd, denk dat heel de EU helemaal in elkaar gaat donderen.
2 terroristen binnengekomen via Griekenland dus.
Ze hadden gewoon de Noordelijke, Oostelijke en Zuidelijke euro hebben, dat had de meeste kans gehad. Wij als rijk land zijn al jaren lang geld aan het weggeven zonder ook maar iets ervoor te vertellen te hebben.
Brussel naar hoogste dreigingsniveau. Metro rijdt niet meer en alles is afgelast. Maar dan weer de compleet zotte situatie: het vliegveld van Brussel ligt buiten "Brussel" en daar is weer een andere overheid voor verantwoordelijk en die houdt een-na-hoogste niveau aan......
Echt, dat is zo van de zotte daar.
Brussel naar hoogste dreigingsniveau. Metro rijdt niet meer en alles is afgelast. Maar dan weer de compleet zotte situatie: het vliegveld van Brussel ligt buiten "Brussel" en daar is weer een andere overheid voor verantwoordelijk en die houdt een-na-hoogste niveau aan......
Echt, dat is zo van de zotte daar.