Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Ik denk dat ze wat te laat zijn, de landen waar ze al doorheen zijn gekomen willen ze niet meer terug en Duitsland schafft es nicht dus. Maar goed, we zullen zien, Vluchteling 50.000 is vandaag binnengekomen, benieuwd hoeveel er nog gaan komen.
 

gevegt

Well-known member
Ik denk dat ze wat te laat zijn, de landen waar ze al doorheen zijn gekomen willen ze niet meer terug en Duitsland schafft es nicht dus. Maar goed, we zullen zien, Vluchteling 50.000 is vandaag binnengekomen, benieuwd hoeveel er nog gaan komen.

Ze zijn niet alleen te laat, maar ze gaan het in praktijk ook niet doen. Alleen de grens tussen Turkije en Griekenland zal daadwerkelijk meer gesloten worden.
De machtige landen hebben het hopeloos laten liggen en de arme landen doen gewoon wat ze willen.

Gelukkig gaan er steeds meer stemmen op om Europa met een meerderheid van stemmen te gaan regeren. Lukt dat niet, dan krijgen we het nog heel erg zwaar.
 

zwammy

Well-known member
Ze zijn niet alleen te laat, maar ze gaan het in praktijk ook niet doen. Alleen de grens tussen Turkije en Griekenland zal daadwerkelijk meer gesloten worden.
De machtige landen hebben het hopeloos laten liggen en de arme landen doen gewoon wat ze willen.

Gelukkig gaan er steeds meer stemmen op om Europa met een meerderheid van stemmen te gaan regeren. Lukt dat niet, dan krijgen we het nog heel erg zwaar.

Ik ben benieuwd, denk dat heel de EU helemaal in elkaar gaat donderen.

Toch wel ontvangen met een bloemetje door een lid van het kabinet, mag ik hopen?

Rutger van Powned stond er, dan zou ik gelijk omgedraaid zijn
 

gevegt

Well-known member
Ik ben benieuwd, denk dat heel de EU helemaal in elkaar gaat donderen.
Men zal er alles aan doen omdat te voorkomen. Helaas zie ik er het wel van komen.

Wat men onvoldoende beseft is dat de landen die er te snel bijgekomen zijn, direct terug zullen vallen naar Poetin.
De politici weten dat, maar door hun eigen schuld moeten ze dat straks aan de mensen verkopen.
 

zwammy

Well-known member
Ze hadden gewoon de Noordelijke, Oostelijke en Zuidelijke euro hebben, dat had de meeste kans gehad. Wij als rijk land zijn al jaren lang geld aan het weggeven zonder ook maar iets ervoor te vertellen te hebben.
 

gevegt

Well-known member
Ze hadden gewoon de Noordelijke, Oostelijke en Zuidelijke euro hebben, dat had de meeste kans gehad. Wij als rijk land zijn al jaren lang geld aan het weggeven zonder ook maar iets ervoor te vertellen te hebben.

De euro was al een grote fout.

Met het neergaan van de muur is het verval van Europa begonnen. Met dank aan Kohl.
En iedereen liep er achteraan.
 

zwammy

Well-known member
De EEG was volgens mij niet eens zo slecht. Het ging pas fout toen sommige mensen dachten opeens dat macht geil maakt met natuurlijk Verhofdstadt voorop
 

De Wolf

Well-known member
De verschillen zijn gewoon te groot. Niet alleen op cultureel gebied, ook de economie?n zitten grote verschillen tussen.
 

erka

Well-known member
Brussel naar hoogste dreigingsniveau. Metro rijdt niet meer en alles is afgelast. Maar dan weer de compleet zotte situatie: het vliegveld van Brussel ligt buiten "Brussel" en daar is weer een andere overheid voor verantwoordelijk en die houdt een-na-hoogste niveau aan......

Echt, dat is zo van de zotte daar.
 

JMD

Well-known member
Brussel naar hoogste dreigingsniveau. Metro rijdt niet meer en alles is afgelast. Maar dan weer de compleet zotte situatie: het vliegveld van Brussel ligt buiten "Brussel" en daar is weer een andere overheid voor verantwoordelijk en die houdt een-na-hoogste niveau aan......

Echt, dat is zo van de zotte daar.

En de organisatie die die dreiging aangeeft wil dat al het Belgische voetbal wordt afgelast. Dat je bv Anderlecht of RWDM (zo dat nog bestaat...) er uit gooit, oke. Maar waarom moet bv Genk er ook uit, die dreiging is voor Brussel.

EN verder ben ik benieuwd hoe dat dan komende week gaat met Europees als die dreiging zo blijft. Dat moet altijd doorgaan (remember 9/11). DUs dan zou Anderlecht donderdag wel thuis moeten spelen terwijl ze dat in de competitie niet mogen.
 

ALenstra

Well-known member
Heel simpel. Als de autoriteiten een wedstrijd om veiligheidsredenen schrappen dan heeft de UEFA dat maar te accepteren.
 

erka

Well-known member
Of RWDM nog bestaat is voer voor de Joosten van dit forum. Volgens mij zijn die wel 4x gefuseerd en opnieuw opgericht.
 

inhethoekje

Active member
Brussel naar hoogste dreigingsniveau. Metro rijdt niet meer en alles is afgelast. Maar dan weer de compleet zotte situatie: het vliegveld van Brussel ligt buiten "Brussel" en daar is weer een andere overheid voor verantwoordelijk en die houdt een-na-hoogste niveau aan......

Echt, dat is zo van de zotte daar.

Dommer volk als Belgen bestaat er niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan