Keyser S?ze
New member
Dat vind ik helemaal bizar. Ik heb persoonlijk helemaal niks met maagden. Dat vind ik zo'n gedoe.
Volgens France2 zou Abdelhamid Abaaoud zijn gearresteerd. Er houdt zich nog ??n verdachte schuil in een appartement.
En zijn het dan van die harige berggeiten of van die wulpse westerse?
Geestelijke souplesse lijkt me nog een understatement op het moment dat je lachend de dood tegemoet gaat met de gedachte dat er tientallen maagden op je zitten te wachten in het hiernamaals.
Ik las dat het een vorm van respect voor de doden was.http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenl...ans-verstoren-minuut-stilte-voor-Parijs.dhtml
Turkse fans floten massaal door de minuut stilte heen voor Parijs en riepen Allah is groot.
De UEFA garandeert dat de stadions volgende week veilig zijn.
Ik stel voor dat we alle veiligheidsdiensten opdoeken en de UEFA het laten overnemen.
Nogal logisch: de UEFA heeft ISIS gewoon omgekocht.
Nogal logisch: de UEFA heeft ISIS gewoon omgekocht.
De UEFA garandeert dat de stadions volgende week veilig zijn.
Ik stel voor dat we alle veiligheidsdiensten opdoeken en de UEFA het laten overnemen.
Nou? Niks gebeurd toch? Hup DFB!Tsja, dat garandeerde de DFB ook.
Hoogstwaarschijnlijk uit rechtse hoek.Zware terreurdreiging in Zweden op het moment.
Hoogstwaarschijnlijk uit rechtse hoek.
Volgens lokale media hebben de autoriteiten informatie over een in Syri? getrainde Irakees die woensdag Zweden binnenkwam en een aanslag wil uitvoeren. (ANP)
Dan heb ik het mis.
En linkerarm op de rug?Een in Syri? getrainde Irakees met een rechtse hoek dus.