Ik vind het prachtig dat Jamel en Wigboldus nog niet zo verdorven zijn als de rest hier (mijn persoontje inbegrepen).
Gewoon lekker thee drinken, liefde schenken en begrip tonen mg: Dat zal ze leren!
Ik vind het prachtig dat Jamel en Wigboldus nog niet zo verdorven zijn als de rest hier (mijn persoontje inbegrepen).
Ik lees trouwens dat verschillende moslimgroeperingen zich nu wel uitspreken tegen het geweld en oproepen voor een veilig en democratisch westen.
Gewoon lekker thee drinken, liefde schenken en begrip tonen mg: Dat zal ze leren!
Als je in Heerlen woont is het ook onmogelijk om nog in de goedheid van de mens te geloven.
Die mensen wil ik niet uitsluiten
Ben je het er wel mee eens dat er beter gescreend gaat worden?
Dat idee heb ik ook niet. Al zag ik gisteren wel een ooggetuigenverslag bij CNN voorbij komen dat de politie eenheden nog niet ter plaatse waren vijftien minuten na de eerste schoten in dat theater. Als dat klopt, dan vind ik dat niet goed genoeg.
In Nederland kijken we erg neer op onze politie, maar ik zag gisteren uit alle hoeken een stuk of twintig voertuigen aan komen zetten om drie of vier man die een auto inbraak hadden gepleegd klem te rijden. Onze politie is minder zichtbaar dan in het buitenland, maar ze zijn er wel degelijk. Hoe goed onze inlichtingendiensten zijn valt moeilijk te beoordelen. Aanslagen die voorkomen worden halen over het algemeen het nieuws niet. We schijnen in ieder geval de beste afluisterdichtheid ter wereld te hebben.
Ik weet niet wat ze geplaatst hebben maar het is knap om de goedheid van mensen nog in te zien. Na al de ellende van de laatste tijd ben ik daar wel klaar mee.
Ik permiteer me een wedervraag. Wat wil je, een vrije democratische rechtsstaat of een politiestaat?Wilders krijgt vaak de kritiek dat hij alleen met statements komt en niet met oplossingen. Dan aan jou dus nu de vraag: Hoe ga je dat doen?
Ik permiteer me een wedervraag. Wat wil je, een vrije democratische rechtsstaat of een politiestaat?
Ik zou het liefst zien dat de VS en Europa/Rusland 'gewoon' samen kunnen werken. Dan heb je IS (of Boko Harem/etc) in no-time gedecimeerd en kunnen de vluchtelingen naar land van herkomst.
Ik zou niet weten welke middenweg er is.Ja, er is ook geen tussenweg natuurlijk.