Buitenlands nieuws

BlauwVinger

Well-known member
Momenteel wordt de kleinste van de drie piramides op het plateau van Gizeh in oude staat hersteld.

Tussen 900 en 1000 werden de piramides door kaliefen beroofd van hun gepolijste deklaag om moskeeën en bruggen te kunnen bouwen in Fatimidisch/Islamitisch Cairo. Een ongekende act van iconoclasme.

De controverse is niet gering. Ik juich het toe. De nieuwe deklaag zal vermoedelijk niet gepolijst kunnen worden omdat het vliegverkeer dan vermoedelijk omgeleid zou moeten worden.

 

Mario

Well-known member
Charles heeft kanker, er is echter niet bekend gemaakt om welke vorm het gaat. Wellicht valt het mee, en anders wordt het een korte regeerperiode.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het schijnt nu om een andere soort kanker te gaan.
Ik zie het nu ja. Hij heeft zijn taken voorlopig stil gelegd. William is voorlopig de plaatsvervanger.

Edit: even verplaatst naar "Buitenlands nieuws" ipv Buitenlandse Politiek, omdat het hier beter past en Mario dit hier ook al gepost heeft.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Gezien dat hij zijn taken vooralsnog direct aan William heeft overgedragen, vermoed ik dat het vrij ernstig is en dat de behandeling waar over gesproken wordt chemo is. Niet alle kankers gaan met chemo (prostaatkanker bv. is meestal goed te behandelen)
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Harry heeft zijn werkzaamheden in de VS afgebroken en komt met spoed terug naar het VK om bij zijn vader te zijn. Dat zegt wel wat, vooral omdat die 2 nou niet echt close zijn.
 

JMD

Well-known member
Harry heeft zijn werkzaamheden in de VS afgebroken en komt met spoed terug naar het VK om bij zijn vader te zijn. Dat zegt wel wat, vooral omdat die 2 nou niet echt close zijn.
Kanker is sowieso ernstig, of het nou goed af loopt of niet. Logisch toch dat je dan direct naar je vader gaat?
 

gevegt

Well-known member
Bovenaan