Buitenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Op je 21e pas een biertje mogen kopen maar op je 18e al wel een AK-47.

Kun je de eerste drie jaar tenminste nuchter kinderen doodschieten.

Met die AK-47 is die ene politieagent voor de deur toch ook redelijk kansloos?
 

Joost

Well-known member
En het argument is dan vaak dat als die leraar nou gewoon een wapen bij zich had, dan had hij de dader kunnen schieten en was deze shooting niet gebeurd.
De NRA vind dat iedereen overal een wapen bij zich mag dragen, behalve op haar eigen congres als Donald Trump gaat spreken.
 

Mario

Well-known member
De NRA vind dat iedereen overal een wapen bij zich mag dragen, behalve op haar eigen congres als Donald Trump gaat spreken.
Dat congres wordt deze dagen ook gewoon in Texas georganiseerd. Trump schijnt een belangrijke boodschap voor de VS te hebben, dus die komt gewoon. De gouverneur van Texas komt niet, want die wil herkozen worden. Waarschijnlijk komen daar veel van zijn stemmers.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pfoeh, dat moet ik toch even verwerken.
Ja, snap heel goed dat veel mensen dit totaal niet boeiend vinden hoor, haha.

Ik vond het wel een belangrijke zaak in het hele 'Me-Too' verhaal. In al die gevallen die naar buiten komen, zitten sowieso valse beschuldigingen. En het is goed dat zoiets nu in een grote zaak als deze niet onbestraft blijft.
 

JMD

Well-known member
Jep, ook net even gekeken (sowieso omdat ik de Amerikaanse rechtspraak met jury enzo toch altijd wel apart vind) en had 0,0 gevolgd van de zaak (wist niet eens waarover het ging), maar zag op twitter om 20.30 een BBC-bericht dat er een 'uitslag' ging komen, dus toch even gekeken en even snel ingelezen waar het eigenlijk over ging...
 

JMD

Well-known member
Ik vond het wel een belangrijke zaak in het hele 'Me-Too' verhaal. In al die gevallen die naar buiten komen, zitten sowieso valse beschuldigingen. En het is goed dat zoiets nu in een grote zaak als deze niet onbestraft blijft.
Jep inderdaad. De Me-Toobeweging is ook vrij boos op haar geworden toen er een telefoongesprek uitlekte waarin ze tegen Depp sprak van 'ja, ik heb je geslagen, wat dan nog?'... Naar wat ik begreep was het merendeel van de Amerikaanse bevolking op de hand van Depp.
 
Bovenaan