Explosie in een bar in het Zwitserse ski-oord Crans-Montana. Meerdere mensen zouden omgekomen zijn.
Was ook mijn eerste gedachte inderdaad. En onder de grond met een relatief smalle ingang, dat is dus echt als ratten in de val..Tientallen doden inmiddels....een soort Volendam.
Inderdaad. En dat juist in Zwitserland, een land dat normaal juist zo 'op de regels' is...Wat een drama, bizar dat dit heeft kunnen gebeuren
zag gisteren nog wat beelden van de cafe brand in Volendam, oud slachtoffers die et een verbrand gezicht door het leven moeten gaan. pJa wat voor leven heb je dan nog. Ook mentaal he, lijkt me heel zwaar.
ja daar moest ik dus ook aan denkenInderdaad. En dat juist in Zwitserland, een land dat normaal juist zo 'op de regels' is...
Ik kwam ooit een paar van die oud-slachtoffers onverwacht tegen (in de Kleine Komedie in Amsterdam) en je schrikt onbewust toch heel erg van hoe ze eruit zien en draait je gezicht af. Ik geneerde me er later verschrikkelijk voor en realiseerde me dat zij dus continu die reacties te zien krijgen. Mentaal zo zwaar idd.zag gisteren nog wat beelden van de cafe brand in Volendam, oud slachtoffers die et een verbrand gezicht door het leven moeten gaan. p
Ik las een verklaring dat dat over het algemeen 'normaal' gedrag is. Veel mensen zijn zich niet bewust van de gevaren van vuur binnen en gaan ervan uit dat dit vergelijkbaar is met vuur buiten (in bijvoorbeeld een vuurkorf). Dus een klein vuurtje wordt als niet extreem gevaarlijk gezien, zeker met eventueel de nodige alcohol op.ja en dan vooral druk bezig zijn met hun telefoontje om eea te filmen. De plafond staat gewoon al in de fik maar vrijwel niemand die ook maar enige mate van de ernst ziet.
Dan vraag ik me af of mij dat ook zou over komen, ik denk toch echt dat ik iig richting de uitgang zou lopen maar goed, alles voor de views.
ja en dan vooral druk bezig zijn met hun telefoontje om eea te filmen. De plafond staat gewoon al in de fik maar vrijwel niemand die ook maar enige mate van de ernst ziet.
Dan vraag ik me af of mij dat ook zou over komen, ik denk toch echt dat ik iig richting de uitgang zou lopen maar goed, alles voor de views.