Dat dus. Plus dat: 'Ouders of kinderen die de wet omzeilen, worden niet gestraft.'En hoe ga je dat controleren?
Staat op Twitter, is nepnieuws
Het is ook een beetje bedoeld om social media-sites te reguleren heb ik het idee. De bedoeling is dat er waarschijnlijk een externe site komt waarmee je je moet legitimeren, zoals we hier in Nederland al idIn hebben, waarmee je bijvoorbeeld verzekeringen afsluit . Als ieder social media-account gekoppeld moet worden aan een ID-kaart, dan wordt het al een stuk lastiger om te gebruiken. Dan nog zullen er genoeg kids zijn die dat gaan omzeilen, maar het is wel een gedoe en daarom zullen ook een hoop kinderen dat niet doen.Dat dus. Plus dat: 'Ouders of kinderen die de wet omzeilen, worden niet gestraft.'
Het was in de daarop volgende tweets al gecorrigeerd. Dit was niet iemand van de overheid maar van één of andere adviesbureau. Daarnaast gaat het om dat een "trans man" (dus iemand die als vrouw geboren is) toegang tot die diensten moet hebben. Dat lijkt me logisch.x.com
x.com
Het gaat echt lekker daar in het VK... De prioriteiten zijn daar weer goed op orde.
Klopt.Staat op Twitter, is nepnieuws
Ja, veel overheden beginnen idd een hekel te krijgen aan vrijheid van meningsuiting...Maar ik denk dat veel landen met nieuwsgierigheid gaan kijken naar dit experiment. Want je ziet dat overheden steeds meer vraagtekens zetten bij de vrijheden van social media.
klopt nietJa, veel overheden beginnen idd een hekel te krijgen aan vrijheid van meningsuiting...
Niet alles is een mening.Ja, veel overheden beginnen idd een hekel te krijgen aan vrijheid van meningsuiting...
Maar wie bepaalt dan wat waar is en wat niet. Elke keer blijkt maar weer dat iets wat we eerst niet waar vonden toch waar bleek te zijn en andersom.Niet alles is een mening.
Je hebt het nu over feiten, niet over meningen.Maar wie bepaalt dan wat waar is en wat niet. Elke keer blijkt maar weer dat iets wat we eerst niet waar vonden toch waar bleek te zijn en andersom.
Daar gaat het toch helemaal niet om? Het gaat hier om:Ja, veel overheden beginnen idd een hekel te krijgen aan vrijheid van meningsuiting...
Elke keer nog welMaar wie bepaalt dan wat waar is en wat niet. Elke keer blijkt maar weer dat iets wat we eerst niet waar vonden toch waar bleek te zijn en andersom.