Buitenlands nieuws

Deathprod

Well-known member
Een 41-jarige Syriër is in Essen gearresteerd op verdenking van brandstichting met Molotovcocktails, waarbij 31 mensen (zwaar) gewond raakten , onder wie kinderen.

erka

Well-known member
Ik snap trouwens niet helemaal wat Iran nu wil bereiken. Ze flikkeren paar honderd raketten op Israel, de Iron Dome van Israel haalt er heel veel uit de lucht en die paar die wel landen richten weinig schade aan, en dan zegt Iran wraakactie voltooid en klaar is kees.

Batigoal

Well-known member
Ik snap trouwens niet helemaal wat Iran nu wil bereiken. Ze flikkeren paar honderd raketten op Israel, de Iron Dome van Israel haalt er heel veel uit de lucht en die paar die wel landen richten weinig schade aan, en dan zegt Iran wraakactie voltooid en klaar is kees.
Nou precies dat willen ze bereiken. Kunnen ze weer zeggen dat ze terug hebben geslagen.

gevegt

Well-known member
Dit is zo'n beetje alles wat ze kunnen doen en daarmee hun solidariteit met hun bondgenoten tonen.

gevegt

Well-known member
Als de 180 raketten van Iran 1 slachtoffer maakt door rondvliegede brokstukken, mag je je ook afvragen hoe oud die dingen zijn.

erka

Well-known member
Ik snap wel dat mensen het NOS-Journaal niet objectief vinden. Meer dan 15 minuten aandacht voor de 1200 omgekomen Israeli's tijdens de aanval van Hamas vorig jaar. Maar hoeveel Palestijnen en Libanezen zijn inmiddels onschuldig slachtoffer geworden bij de acties van Israel? 50.000? Geen woord.

JMD

Well-known member
Ik snap wel dat mensen het NOS-Journaal niet objectief vinden. Meer dan 15 minuten aandacht voor de 1200 omgekomen Israeli's tijdens de aanval van Hamas vorig jaar. Maar hoeveel Palestijnen en Libanezen zijn inmiddels onschuldig slachtoffer geworden bij de acties van Israel? 50.000? Geen woord.
Daar gaat het de afgelopen 364 dagen al over... ;)

gevegt

Well-known member
Putin probeert al een tijdje de Europese samenwerking te destabiliseren. Het probleem is als Polen haar zin krijgt, wat mij heel logisch lijkt, alle ultra rechtse populisten het ook gaan claimen.

zwammy

Well-known member
Putin probeert al een tijdje de Europese samenwerking te destabiliseren. Het probleem is als Polen haar zin krijgt, wat mij heel logisch lijkt, alle ultra rechtse populisten het ook gaan claimen.

Zo vreemd is dat toch ook niet?

erka

Well-known member
Netanyahu vindt dat de blauwhelmen maar in de weg zitten en dat ze wegmoeten. Zitten er al 45 jaar he. Vreselijke vent.

Bovenaan