Kunnen die ook in het lichaam scannen?Ze moeten door een scanner (las ik net), dat valt op lijkt me. Ga je toch even kijken wat dat is.
Kunnen die ook in het lichaam scannen?Ze moeten door een scanner (las ik net), dat valt op lijkt me. Ga je toch even kijken wat dat is.
Kunnen die ook in het lichaam scannen?
Kunnen die ook in het lichaam scannen?
'Schijten.'Denk het wel, maar hoe wil je dan zo'n flesje weer 'uit je lichaam' krijgen?
Denk het wel, maar hoe wil je dan zo'n flesje weer 'uit je lichaam' krijgen?
'Schijten.'
Het gaat om zo'n specifiek geval met een flesje. Dat er bolletjes geslikt worden snap ik, maar met zo'n flesje???Sorry, maar je bent wel heel gelukkig na?ef.
Er zijn er genoeg die dat wel lekker vinden, zeker met de juiste motivatie.Dat snap ik, maar dan moet dat flesje wel je hele lichaam door... Lijkt me niet lekker voor je slokdarm, maag, darmen enz... Of 'van onder af' inbrengen lijkt me ook niet echt lekker...
Het gaat om zo'n specifiek geval met een flesje. Dat er bolletjes geslikt worden snap ik, maar met zo'n flesje???
Gerechtigheid. Ben benieuwd wat er met die teringhonden gebeurd die hem 8 jaar van zijn leven gekost hebben.
Niets, die hebben hun verklaring later al ingetrokken.
Toen ie al jaren in de cel in Argentini? zat door hun verklaringen.
https://nos.nl/artikel/2206281-trump-erkent-jeruzalem-als-hoofdstad-van-israel-in-toespraak.html
Na de koffie begin ik direct met de kelder leeg te halen.