Buitenlands nieuws

gevegt

Well-known member
Die heeft Max al gegeven toch? Maar het staat je geheel vrij om te denken dat ze het gedaan hebben omdat Trump het ook gedaan heeft.

Eigenlijk hoop ik dat het de invloed van Trump is. Stel je eens voor dat het Hans de Boer zou zijn. Dan zijn ze pas echt van het padje af.
 

gevegt

Well-known member
Verhaal gaat dat Harry Mens een vinger in de pap heeft.

Dat stelt me dan weer gerust. Die man is een echte held op de zondagmorgen.

BTW, Max had ongelijk als ik die mevrouw bij DWDD mag geloven. Je weet wel, die econome met blond haar en hel blauwe ogen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat stelt me dan weer gerust. Die man is een echte held op de zondagmorgen.

BTW, Max had ongelijk als ik die mevrouw bij DWDD mag geloven. Je weet wel, die econome met blond haar en hel blauwe ogen.

Alsof die er verstand van heeft. Vrouwen worden niet zo maar onderbetaald. Daar is een reden voor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
BTW, Max had ongelijk als ik die mevrouw bij DWDD mag geloven. Je weet wel, die econome met blond haar en hel blauwe ogen.

Haal je er nog een econoom bij en die kan zomaar het tegendeel beweren en man zijn. Je moet gewoon kiezen wat je wil geloven en daar de poppetjes bij zoeken. Alles is natuurlijk zwart wit en alle economen die zijn meesters in het voorspellen van bewegingen. Zeker de grote bewegingen, zoals een wereldwijde crisis.
 

zwammy

Well-known member
Alsof je in een half jaartje het economisch klimaat op orde krijgt. Hij lift gewoon mee op de mondiale economische herstel van na de crisis. Maar het is typisch Trump om daar dan de eer voor te pakken. In z'n eeuwige honger naar erkenning.

Toch fijn na 8 jaar crisis binnen 6 maanden zo'n groei :duim:
 

Eef de Kip

Well-known member
Huh? Die crisis liep precies in de 8 jaar voordat Trump president werd? Dan heeft ie helemaal mazzel gehad.
 
Bovenaan