Pascallovic
Well-known member
Precies en van hun wil hij ook de zorgverzekering afpakken.Tuurlijk wel. Het geldt namelijk alleen voor de armen die niet eens twitter hebben.
Precies en van hun wil hij ook de zorgverzekering afpakken.Tuurlijk wel. Het geldt namelijk alleen voor de armen die niet eens twitter hebben.
Ja die hebben dat natuurlijk alleen in hun blinde adoratie voor Trump gedaan.
Precies en van hun wil hij ook de zorgverzekering afpakken.
Dat lijkt me wel. Heb jij een beter argument?
Die heeft Max al gegeven toch? Maar het staat je geheel vrij om te denken dat ze het gedaan hebben omdat Trump het ook gedaan heeft.
Verhaal gaat dat Harry Mens een vinger in de pap heeft.
Dat stelt me dan weer gerust. Die man is een echte held op de zondagmorgen.
BTW, Max had ongelijk als ik die mevrouw bij DWDD mag geloven. Je weet wel, die econome met blond haar en hel blauwe ogen.
Alsof die er verstand van heeft. Vrouwen worden niet zo maar onderbetaald. Daar is een reden voor.
Alsof die er verstand van heeft. Vrouwen worden niet zo maar onderbetaald. Daar is een reden voor.
Omdat ze vrouw zijn.
Dat mens moet gaan koken of zo.
Dan haal ik liever Chinees.
Misschien is dat wel een betere optie ja.
Ik heb best wel zin in nasi goreng nu.
BTW, Max had ongelijk als ik die mevrouw bij DWDD mag geloven. Je weet wel, die econome met blond haar en hel blauwe ogen.
Alsof je in een half jaartje het economisch klimaat op orde krijgt. Hij lift gewoon mee op de mondiale economische herstel van na de crisis. Maar het is typisch Trump om daar dan de eer voor te pakken. In z'n eeuwige honger naar erkenning.
Misschien is dat wel een betere optie ja.
Ik heb best wel zin in nasi goreng nu.