Buitenlands nieuws

Mario

Well-known member
Forumleiding
Aanzienlijke schade, de militaire top en 6 wetenschappers dood. Iran spreekt over een oorlogsverklaring. Ook richting de VS. Gaat nog leuk worden, Trump en Rutte hebben nog niet gereageerd.

BlauwVinger

Well-known member
Buitenlandse vliegtuigpassagiers, zonder vaste woon- of verblijfplaats in Egypte, die tussen 12 en 16 Juni 2025 Egypte binnen willen komen dienen bij aankomst een retourticket te kunnen overleggen. Passagiers dienen te beschikken over een hard of electronisch kopie en aan douane-autoriteiten laten zien. Zonder bewijs komt men het land niet in.

Een en ander wordt verordonneerd in verband met het Gaza March initiatief.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ze hebben mij ook voor de gek gehouden.
Hup Netanyahu, kolonisten op de west- oever en lang leve GHF!
Dat is ook bs en dat weet je best. Snap nou verdorie eens dat je en tegen Israël’s optreden in Gaza kan zijn maar ook tegen wat hamas daar doet en de narcistische westerlingen die alleen voor hun eigen ego die kant op gaan?

Zie ook die mensen die een voettocht naar Gaza wilden doen, maar opgepakt werden door Egypte en daarna klagen dat de politie daar hun paspoorten afpakte. Als ze zich even verder hadden ingelezen dan dat Israël het enige kwade land is daar hadden ze kunnen weten dat de politie in Egypte nou niet altijd echt meewerkend is (to put it mildly). Gelukkig voor deze demonstranten werden ze alleen maar teruggestuurd door Egypte, de groep van thunberg werd gedeporteerd door Israël. Er gebeurde precies hetzelfde, maar de tijd dat de nos neutraal in het gazaconflict lijkt te staan ligt allang achter ons.

gevegt

Well-known member
Dat is ook bs en dat weet je best. Snap nou verdorie eens dat je en tegen Israël’s optreden in Gaza kan zijn maar ook tegen wat hamas daar doet en de narcistische westerlingen die alleen voor hun eigen ego die kant op gaan?

Zie ook die mensen die een voettocht naar Gaza wilden doen, maar opgepakt werden door Egypte en daarna klagen dat de politie daar hun paspoorten afpakte. Als ze zich even verder hadden ingelezen dan dat Israël het enige kwade land is daar hadden ze kunnen weten dat de politie in Egypte nou niet altijd echt meewerkend is (to put it mildly). Gelukkig voor deze demonstranten werden ze alleen maar teruggestuurd door Egypte, de groep van thunberg werd gedeporteerd door Israël. Er gebeurde precies hetzelfde, maar de tijd dat de nos neutraal in het gazaconflict lijkt te staan ligt allang achter ons.
Sorry, maar ik heb de laatste dagen via Fox News de enorme rellen in Amerika gevolgd en zit nu lekker in het algoritme van extreem rechts.
Dat bevalt me prima en kan mij nu lekker uitleven op D66 en andere linkse idioten.
Al die mensen die protesteren met of zonder voettocht moet je gewoon zonder procedure op zijn minst deporteren!

Bovenaan