Op welke wijze schijnt hij dat te doen?Het schijnt dat die meneer van X de ultra rechtse rellen stimuleert op zijn platform.
Klopt dat?
Op welke wijze schijnt hij dat te doen?Het schijnt dat die meneer van X de ultra rechtse rellen stimuleert op zijn platform.
Klopt dat?
Dat hij begrip toont en het stimuleert op zijn platform.Op welke wijze schijnt hij dat te doen?
Op welke wijze stimuleert hij het?Dat hij begrip toont en het stimuleert op zijn platform.
Luister het extreem linkse NPO programma Met het Oog op Morgen maar even terug.Op welke wijze stimuleert hij het?
Klopt helemaal. Maar ipv te zeggen dat het overgrote deel van extreem rechts komt (wat klopt) wordt er gezegd dat alle rellen van extreem rechts komt en bepaalde beelden genegeerd. Dat is alleen maar olie op het vuur gooien mbt het idee dat bepaalde groepen overal mee wegkomen.Het overgrote deel van de rellen komt natuurlijk ook van extreem-rechts. Nee, niet alles, maar heel veel wel. Musk stookt op Twitter dan nog eens het vuurtje door zijn onzin over een burgeroorlog en desinformatie van extreme, debiele, relnichten zoals Tommy Robinson extra aandacht te geven.
Starmer zei dat letterlijk. Dat heeft nog meer invloed dan wat de media zegt.De media die ik volg hier is vrij consequent in zeggen dat het overgrote deel, maar dus niet alles, van extreem-rechts komt.
Starmer noemde ook andere extremen. Wellicht heeft niet alle media al zijn woorden overgenomen.Starmer zei dat letterlijk. Dat heeft nog meer invloed dan wat de media zegt.
Overigens heb ik op de bbc (die ik vrij regelmatig volg) alleen nog maar wel 'extreem rechts doet dit' gezien/gehoord.