gevegt
Well-known member
Linkje of citaat ?Gewoon zoals ze altijd doen, ze melden het in het liveblog, net als andere dingen die Israël fout doet.
Linkje of citaat ?Gewoon zoals ze altijd doen, ze melden het in het liveblog, net als andere dingen die Israël fout doet.
Klopt dit dat het een docu is van enkele jaren geleden? Die gaf inderdaad wel een goed beeld over de situatie op de Westbank.
Gewoon GeenStijl en dan de liveblog…Linkje of citaat ?
Die heb ik al gelezen, maar kon het niet vinden.Gewoon GeenStijl en dan de liveblog…
Dit is een vergelijkbare docu van VPRO Tegenlicht. https://www.npostart.nl/tegenlicht/19-11-2012/VPWON_1169292Ja, is oudere docu. Staat ook op youtube.
Amerika met hun wapenwet en de bevolking is sowieso geen goede combinatie.Een schietinstructeur met mentale problemen. Lijkt mij geen goeie combi.
Ja maar je moet jezelf wel kunnen verdedigen!!!Amerika met hun wapenwet en de bevolking is sowieso geen goede combinatie.
Ik lees weleens mee met die wapendiscussies (of over het zorgstelsel in Amerika, ook zo'n leuke), maar je blijft je verbazen hoe verankerd dat wapenbezit in een groot deel van die mensen zit. De bijna panische angst dat de overheid ze vroeg of laat wat aan gaat doen en ze dan zichzelf niet kunnen verdedigen. Nee, het wapenbezit gaat er echt nooit verdwijnen.Ja maar je moet jezelf wel kunnen verdedigen!!!
En in Turkije is er een winkel met verboden voor joden op de deur…Heftig inderdaad om te zien. In Dagestan is trouwens al eerste nu officieel de Jodenjacht begonnen.
Als het zo doorgaat gaan er nog 50000 Palestijnen dood.Het is allemaal best ingewikkeld daar in Gaza. Maar die beelden zojuist op het NOS-Journaal. Daar word ik echt heel verdrietig van. Duizenden onschuldige burgers, moeders, kinderen die door Israel de dood in worden gebombardeerd.
Ik denk dat je dat nog voorzichtig inschat als je netanyahu hoort… die lijkt echt op de totale oorlog af te willen stevenen. Gestoorde gek.Als het zo doorgaat gaan er nog 50000 Palestijnen dood.