Net zoals het inzetten van kinderen en bejaarden als menselijkschild, om vervolgens te zeuren dat die de klappen moeten opvangen.De wijze waarop men die onwettigheid beantwoordt is ronduit schandalig.
Ik kijk gewoon het journaal en zie dat gisteren scholen bezet zijn door ouders met kinderen zodat die gebouwen stemlokaal gebruikt kunnen worden. Vandaag zie je genoeg beelden voorbij komen met ouderen die dan worden weggehaald door de politie omdat ze de boel blokkeren.Bron?
Net zoals het inzetten van kinderen en bejaarden als menselijkschild, om vervolgens te zeuren dat die de klappen moeten opvangen.
Ja, want die moeten verplicht binnen blijven zitten als la policia door de straat loopt?
Iedereen weet dat de politie in Zuid-Europa bestaat uit volslagen idioten.
Ik kijk gewoon het journaal en zie dat gisteren scholen bezet zijn door ouders met kinderen zodat die gebouwen stemlokaal gebruikt kunnen worden. Vandaag zie je genoeg beelden voorbij komen met ouderen die dan worden weggehaald door de politie omdat ze de boel blokkeren.
Zijn dat overheidsgebouwen dan? Spanje ha het resultaat gewoon ongeldig moeten verklaren, weinig ruchtbaarheid aan. Geven, ipv dit gore machtsvertoon wat alle perken te buiten gaat. Dat was wat constructiever geweest denk je niet?
Ik heb geen idee hoe het in Spanje geregeld is qua schoolgebouwen en in hoeverre dat soort gebouwen beschikbaar worden gesteld door de overheid. Dit is inderdaad niet de meest handige manier geweest om het referendum aan te pakken vanuit de Spaanse regering. Aan de andere kant is het organiseren van het referendum natuurlijk ook gewoon een provocatie waar je iets mee moet. Al is dit natuurlijk niet de oplossing.Zijn dat overheidsgebouwen dan? Spanje ha het resultaat gewoon ongeldig moeten verklaren, weinig ruchtbaarheid aan. Geven, ipv dit gore machtsvertoon wat alle perken te buiten gaat. Dat was wat constructiever geweest denk je niet?
Alsof de Catalanen er vervolgens niks mee gedaan zouden hebben.Precies, gewoon laten houden en dan ongeldig verklaren. Kunnen nog wat van ons leren met referenda, grondwet, Oekraine. Gewoon net doen alsof het niet geweest is.
Zo is het.Precies, gewoon laten houden en dan ongeldig verklaren. Kunnen nog wat van ons leren met referenda, grondwet, Oekraine. Gewoon net doen alsof het niet geweest is.
Precies, gewoon laten houden en dan ongeldig verklaren. Kunnen nog wat van ons leren met referenda, grondwet, Oekraine. Gewoon net doen alsof het niet geweest is.
Natuurlijk hadden ze dat. Na vandaag nog meer. Repressie werkt op den duur altijd tegen de machthebber.Alsof de Catalanen er vervolgens niks mee gedaan zouden hebben.
Alsof de Catalanen er vervolgens niks mee gedaan zouden hebben.
Zo is het.
Wat ik wel erg grappig vind is dat GeenStijl normaal gesproken van Law and Order is, tenzij het om een referendum gaat. Dan mogen in alle democratische wielen een stok gestoken worden.
GeenStijl is tegen geweld, of dat nou door linksgekkies is of door rechtsgekkies of door de politie.