Buitenlands nieuws

JMD

Well-known member
Het Franse persbureau AFP meldt dat Israëlische grondtroepen de Gaza zijn binnengevallen.
 

Susaa

Well-known member
Ach, dat hamas raketten koopt ipv voedsel werkt ook niet echt mee.

Verder heb ik er geen mening over, ik heb er te weinig verstand van.

Laten we zeggen dat wanneer Hamas wordt aangemerkt als terroristische organisatie ook de verzetsstrijders in de 2e Wereldoorlog terroristen waren.

Of is dat te kort door de bocht...
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Mag ik zeggen dat ik geen van beide partijen in het Israël-Palestina conflict vertrouw en dat beiden te veel fanatici hebben waardoor er voorlopig geen zicht is op een oplossing? Of moet ik fanatiek één partij kiezen en de andere volledig afbranden?
 

Batigoal

Well-known member
Hoeveel Palestijnen speelden mee?

Geinig om even naar de opstellingen te kijken. Geen Palestijnen, puur afgaand op de namen 1 Arabische Israëliër bij Maccabi Haifa (Mohammed Abu Fani) en eentje die op de bank bleef (Mohammed Awad), Bij Maccabi Tel-Aviv niemand.

De voor velen vergeten voetballer Yanic Wildschut kwam trouwens wél in actie.
 

JMD

Well-known member
Mag ik zeggen dat ik geen van beide partijen in het Israël-Palestina conflict vertrouw en dat beiden te veel fanatici hebben waardoor er voorlopig geen zicht is op een oplossing? Of moet ik fanatiek één partij kiezen en de andere volledig afbranden?
Dit dus.
 

zwammy

Well-known member
Laten we zeggen dat wanneer Hamas wordt aangemerkt als terroristische organisatie ook de verzetsstrijders in de 2e Wereldoorlog terroristen waren.

Of is dat te kort door de bocht...

Je gaat maar door de bocht zoals je wilt, zal bij God niet weten of je gelijk hebt, heb me er niet in verdiept en moet ook heel eerlijk zeggen dat het me echt geen donder interesseert wie, wie afschiet. Zolang ze niet lopen te demonstreren door mijn wijk vind ik het allemaal prima.
 

Bonehead

Well-known member
Mag ik zeggen dat ik geen van beide partijen in het Israël-Palestina conflict vertrouw en dat beiden te veel fanatici hebben waardoor er voorlopig geen zicht is op een oplossing? Of moet ik fanatiek één partij kiezen en de andere volledig afbranden?

Net als overal: Kant kiezen!

Geen ruimte voor nuance!
 

zwammy

Well-known member
In Oostenrijk hangen ze de vlag van Israël op het parlement als steun. In Nederland laten ze hem eraf gesloopt worden zonder dat de politie ingrijpt. Maar goed, we hebben weer gewonnen met deugpunten 🙏
 

erka

Well-known member
Bradford, dat is ook wel samen met plaatsen als Rotherham en Bury het Gomorra van Engeland.
 
Bovenaan