Buitenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Heeft kuzu al gereageerd dat hij niet in een wereld wil wonen waar zulke tekeningen getoont kunnen worden?
 

JMD

Well-known member

Premier Trudeau van Canada vindt dat de cartoons niet kunnen....
 

Mario

Well-known member

Premier Trudeau van Canada vindt dat de cartoons niet kunnen....

Hoe denkt zijn bazin daarover?
 

zwammy

Well-known member
Trudeau, zegt ook al genoeg. Vergelijkt het met het paniek zaaien op drukke plekken, dat is inderdaad hetzelfde
 
Laatst bewerkt:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
O ja tuurlijk. Maar volgens mij hoeft hij (itt Johnson in GB) niet bij haar langs voor allerlei zaken.
Haar rol in Canada is puur ceremonieel, en is bovendien gedelegeerd aan een functionaris die permanent in Canada woont.
 

U.G.

Well-known member
Weer iemand onthoofd in Frankrijk. Goed idee om meer islamitische immigranten naar Europa te halen. Gaat echt lekker samen zo die verschillende culturen.

Ah ma belle France, wat gebeurt er toch met u ?

M'n Franse zwager vroeg zich af hoe het kan dat het hier in Nederland ook stikt van de rebeux ( Arabieren, Magreb ) maar je zelden wat hoort over ze. Ik zei dat ik het niet wist,...door les coffeeshop misschien.
 

U.G.

Well-known member
Opsporing verzocht laten zien aan Iemand uit het land met de rellen van Dijon (!), en de banlieus van Parijs, de bende-oorlogen in Marseille plus de verschillende massa-moorden uit het afgelopen decennia.
Tsja, die iemand ziet een goeie vertegenwoordiging van naffers idd maar zal zonder het leed vd slachtoffers te willen bagataliseren het goed kunnen relativeren in vergelijking met Frankrijk.
 

zwammy

Well-known member
Opsporing verzocht laten zien aan Iemand uit het land met de rellen van Dijon (!), en de banlieus van Parijs, de bende-oorlogen in Marseille plus de verschillende massa-moorden uit het afgelopen decennia.
Tsja, die iemand ziet een goeie vertegenwoordiging van naffers idd maar zal zonder het leed vd slachtoffers te willen bagataliseren het goed kunnen relativeren in vergelijking met Frankrijk.

Uiteraard, maar wil niet zeggen dat het hier allemaal geslaagd is.
 
Bovenaan