Buitenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Wat extra duiding. Alle steden waar zware protesten zijn zijn steden met een democraat als burgemeester. De democraten steunen de blm al vanaf het begin, nu blijkt dat de grote meerderheid van de Amerikanen het toch niet oké vind dat steden gesloopt worden en de peilingen richting Trump gaan roepen ze toch maar op om het geweld te stoppen. En natuurlijk is het de schuld van Trump. Hopelijk over 4 jaar dochter Trump als eerste vrouwelijke president, dat zou toch een tijd genieten zijn zeg hoe ze dat gaan managen bij de democraten.
 

erka

Well-known member
Het is daar tijd voor een 2e burgeroorlog ...

Zolang republikeinen EN democraten het geen probleem vinden dat je in de Walmart vuurwapens kan kopen en het 2nd amendment in de grondwet blijft heb ik geen enkele medelijden. Je krijgt het land wat je verdient. Laat onverlet dat de politie daar wel een groot probleem heeft.
 

Abubakari

Well-known member
Migranten die de Griekse eilanden
Lesbos en Samos hebben bereikt,worden
door gemaskerde mannen terug op zee
gezet.Voordat ze zich hebben kunnen
laten registreren,worden ze opgepakt,
met busjes naar zee gebracht en daar
op vlotten naar open zee gesleept,
zeggen mensenrechtenorganisaties.

Het aantal 'pushbacks' van de eilanden
neemt sinds het voorjaar flink toe,
zeggen de organisaties.Ze vermoeden dat
de Griekse overheid erachter zit,maar
die spreekt dat tegen.

De EU zwijgt erover.Human Rights Watch
vermoedt dat de EU wegkijkt omdat
Griekenland het vuile werk opknapt.

Wtf
 

ALenstra

Well-known member
Die mannen met die maskers zullen wel rechtse tokkies zijn. Je hebt toch in Griekenland een extreem rechtse partij? De dageraad of zoiets.
 

Atreides

Well-known member
Jep. Is het ook. Misschien kan Atreides uitleggen waarom de EU dat doet, Atreides kennende zal hij dat ook wel recht kunnen praten.

Waarom zou ik dat moeten recht praten?

Wat mij betreft maken ze de pushback al voordat dergelijke partijen in de Griekese/EU wateren dreigen binnen te komen (Turkije is tenslotte een veilig land en daarmee verdwijnt het recht op asiel).
 

Batigoal

Well-known member
Waarom zou ik dat moeten recht praten?

Wat mij betreft maken ze de pushback al voordat dergelijke partijen in de Griekese/EU wateren dreigen binnen te komen (Turkije is tenslotte een veilig land en daarmee verdwijnt het recht op asiel).

Nee, zo werkt dat niet op dit forum, Atreides. Jij hebt een positieve houding t.o.v. de EU, dus alles wat ook maar een beetje aan de EU valt te linken zul jij moeten verantwoorden richting JMD!
 

JMD

Well-known member
Toch eindelijk een keer iets gevonden waarbij Atreides het niet eens is met het EU-beleid... :)

Want dat de EU/de landen meer moeten doen aan Moria enz lijkt me duidelijk.
 
Bovenaan