Buitenlands nieuws

PES5

Administrator
Forumleiding
Precies. Genoeg enorme resorts en hotels waar die mensen een poosje terecht kunnen.
 

Maasveld

Well-known member
Volgens o.a. Bryan Roy en Lange Frans is dit één van de vele afleidingsmanoeuvres van het netwerk van pedofiele regeringsleiders om de aandacht af te leiden van hun praktijken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op de geestelijke gezondheidszorg bezuinigingen toch niet zo’n goed idee.
 

SanMark.

Well-known member
Volgens o.a. Bryan Roy en Lange Frans is dit één van de vele afleidingsmanoeuvres van het netwerk van pedofiele regeringsleiders om de aandacht af te leiden van hun praktijken.
Ja ik lees het ook met stijgende verbazing.

Zo kom je nog eens wat te weten.
 

SanMark.

Well-known member
Hup nog 3 miljoen extra naar Libanon heeft Sinterkaag gezegd.

Toeslagen affaire komt de regering niet over de brug.

Huizen staan op instorten in Groningen maar royaal geld er voor uittrekken ho maar. Nee laten we het de eigen bevolking gewoon moeilijker maken.

Geld kan terroristen in het midden oosten geen enkel probleem nog even een paar Toyotas er bij. Ook goed.
 

JMD

Well-known member
Ik zal de eerste zijn die kritisch is op Kaag en haar beleid, maar ik vind dat je dus met zo'n ramp niet achter kan blijven als (Neder)land zijnde en dan maar niks geven.

Sterker nog: als het idd 3 miljoen is (zoals jij zegt) vind ik dat schandalig weinig. De schade in Enschede was rond de 450 miljoen euro, daar kan je bij deze knal wel een factor 10 bijrekenen, dan is 3 miljoen gewoon weinig als 1 van de rijkste landen ter wereld zijnde.
 

SanMark.

Well-known member
Ze mogen wel 50 miljoen geven als ze de eigen bevolking eerst eens helpen in boven genoemde zaken.

En ze moeten Kaag daarvan af halen want die heeft de schijn tegen in alles wat ze doet in dat gebied.
 

Batigoal

Well-known member
Poetin ziet in Wit-Rusland hoe een oppositieleider het volk tegen de dictator kan keren en dus ruimt hij prompt zijn voornaamste concurrent op.
 

Mario

Well-known member
Poetin ziet in Wit-Rusland hoe een oppositieleider het volk tegen de dictator kan keren en dus ruimt hij prompt zijn voornaamste concurrent op.

Altijd wel mooi om te zien welke middelen daarvoor worden gebruikt. Ze hadden 'm ook gewoon kunnen laten neerstorten of zo ... het lijkt soms net een Bond film, altijd de meest ingewikkelde manier vinden om van iemand af te komen.
 

erka

Well-known member
Vergiftiging is populair bij de Russen.

Maar vergeet niet dat Russen 1000000000x meer vrijheid hebben dan Wit-Russen.
 

gevegt

Well-known member
Vergiftiging?
Hoe kom je daarbij. Het is nog nooit bewezen. Sterker nog, het is een complot tegen het vrije oosten!
 
Bovenaan