Buitenlands nieuws

Ska P 187

Well-known member
Geniet ervan BV mocht je daar nog zitten.
Lijkt me best leuk om een keer mee te maken, misschien zelfs wel mee te doen zo'n vasten maand, maar dan niet juni...
Spiritueel gezien wel een keer goed denk ik.
 

Batigoal

Well-known member
De New York Times stopt met politieke en maatschappelijke cartoons, omdat ze tegenwoordig na iedere cartoon weer van een andere groepering overladen worden met kritiek en bedreigingen. Zonde hoor dat je daar aan toegeeft, maar ik kan me voorstellen dat steeds minder cartoonisten er nog zin in hebben.
 

U.G.

Well-known member
Zwak dat ze daarvoor zwichten.

Nou, ik doe maar een wilde gok hier, maar ik denk dat schietbanen bezoeken voor veel fulltime-trumpers een dagelijkse bezigheid is. Overgewicht is misschien ??n ding maar ze kunnen daar nog altijd schieten als de beste. Als je als krant al zo vaak bent bedreigd vanuit die inteelt-staten dan mag je op een gegeven moment heus wel je conclusies trekken.
 

U.G.

Well-known member
Alles mag, maar het is wel zwak.
Ik weet niet welk kamp het gevaarlijkst is in de VS eerlijk gezegd.

Numbers don't count voor elk slachtoffer van welke aanslag dan ook. Dood is dood. E?n gek met een semi-automaat of gewone handwapen is genoeg. De Times geven waarschijnlijk gewoon een signaal, om dan over een tijd weer verder te gaan met de karikaturen.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Wanneer Charlie Hebdo als llig cartoon tijdschriftje doorgaat, de ballen hebben, dan vind ik het als misschien wel de meest gezaghebbende krant ter wereld zijnde tsja.
Daar scoren ze geen punten mee, maar het staat ze vrij te doen wat ze willen uiteraaed
 

U.G.

Well-known member
Un poco pasivo-agresivo, meu amigo :p

Charlie Hebdo had gewoon niet het besef van wat er ?cht broeit 3 km bij hen vandaan, en dat je bijv kalasjnikovs in de regio van Lyon en vooral Marseille kan halen alsof je in fucking Afrika zit. Het gaat hier namelijk niet om ballen het gaat om gezond verstand, als je weet dat in alle hoeken van de wereld mensen bereid zijn de trekker naar hartenlust over te halen vanwege de liefde naar Allah, de haat naar Moslims, een te kleine piemel etc etc...dan is het aan jou of jij je vrouw weduwe wilt maken en je kinderen hun vader wilt laten ontnemen vanwege een gebrek aan humor bij een groep mensen.
 
Bovenaan