Buitenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Sinds 9/11 31.000 aanslagen en 186.000 doden. Dat is 23 per dag, het keukentrapje blijft niet veel langer gevaarlijker zo.
 

SanMark.

Well-known member
Sinds 9/11 31.000 aanslagen en 186.000 doden. Dat is 23 per dag, het keukentrapje blijft niet veel langer gevaarlijker zo.

Ik heb wel het gevoel dat er een steeds grotere bewustwording is van het grote gevaar van de Islam in de westerse wereld.
 

Ska P 187

Well-known member
Grootste gevaar in de westerse wereld is het steeds groter wordende verschil tussen rijk en normaal/arm.
Dat besef zal inderdaad nog wel even duren. Normaal gesproken komt dit zelfs te laat.
 

Atreides

Well-known member
Sinds 9/11 31.000 aanslagen en 186.000 doden. Dat is 23 per dag, het keukentrapje blijft niet veel langer gevaarlijker zo.

Keukentrapje ging toch voornamelijk over het westen? Belangrijk detail want Moslims slachten in de praktijk vooral moslims af (stelletje racisten).
 

Batigoal

Well-known member
Sinds 9/11 31.000 aanslagen en 186.000 doden. Dat is 23 per dag, het keukentrapje blijft niet veel langer gevaarlijker zo.

Dat klinkt veel, maar zonder context lastig op waarde te schatten. Zijn dat er meer of minder dan in de periode ervoor? Met name in de jaren 80 en 90 waren er in andere werelddelen volgens mij veel aanslagen. In jouw lijstje lijken mij ook heel aanslagen te zitten uit conflictgebieden waar, hoe treurig ook, wij weinig "last" van hebben of de gevolgen van voelen. Met name in Azi? en Afrika.
 

Ska P 187

Well-known member
In Europa was het in ieder geval heel wat gevaarlijker met onze communistische en republikeinse onafhankelijkheidsvrienden.
 

Hankie

Well-known member
Waarom gaan vergelijken. 1 is al teveel, is gewoon een vreselijke tendens die erger en erger wordt.
 

Atreides

Well-known member
Als we het maar kunnen bagatelliseren.

Als we Zwammy volop hadden gesteund had je nu ook cynisch gedaan.

Verder hoop ik oprecht dat je nuanceren en bagatelliseren niet door elkaar haalt. Zo heel veel Islam knuffelaars buiten gevegt en JFK zitten hier namelijk ook niet.
 
Bovenaan