Atreides
Well-known member
De NOS is inderdaad bezig om die groep als het grootste slachtoffer van deze aanslagen te framen.
Ik kijk geen lineaire tv mee meer.
De NOS is inderdaad bezig om die groep als het grootste slachtoffer van deze aanslagen te framen.
Welke dan wel? Kwadratisch, hyperbolisch, goniometrisch,... ???Ik kijk geen lineaire tv mee meer.
Welke dan wel? Kwadratisch, hyperbolisch, goniometrisch,... ???
Ik kijk geen lineaire tv mee meer.
Youtube, MUBI, Netflix, gemiste uitzendingen via apps.
Ps: https://www.nrc.nl/nieuws/2016/10/10/lineaire-tv-nog-maar-38-procent-van-kijktijd-4673048-a1525780
Waarom probeer je dan anderen hier de les te lezen,
over zaken die zij wel gezien hebben en waar jij dus schijnbaar geen kennis van hebt genomen?
. In Sri Lanka gaan ze het negeren. Het is maar 7%. Zijn er ongeveer 7000. Nu helaas even fout gegaan maar als ze het blijven negeren stoppen ze vanzelf met mensen opblazen :duim:
Ging mij meer om die term, 'lineair'. Dat doet me aan wiskunde denken...
Zelfde laken en pak in India.
Wist je dat Zwammy?
Ik zie bij Zwammy een veelheid van kritiek op onze muzzelmannen. Nu kan ik me daar vaak in vinden aangezien onze 'religie van vrede' nogal veel gewelddadige strapatsen heeft.
Maar ik las ook het volgende:
Misschien lees ik wat Zwammy heeft bedoeld verkeerd. Maar eigenlijk vind ik dit cynisme wat ver gaan. Zeker aangezien Sri Lanka jarenlang geteisterd is door een gruwelijke burgeroorlog waar de Moslims voor de verandering geen partij in waren.
Ja, kende de term, maar snap nou echt niet waar men die term vandaan gehaald heeft. Ik kan er toch geen logische combinatie van maken. Curieus inderdaad.Snapte ik. Ik wist alleen niet of je wist of je de gangbare term kende qua tv gebruik.
Ben het wel met je eens dat lineair een tikkeltje curieus is buiten het wiskundige/economische denken.
We gaan nog iets verder op de NOS. De moslims krijgen de schuld. Het kan gewoon.
Ja, kende de term, maar snap nou echt niet waar men die term vandaan gehaald heeft. Ik kan er toch geen logische combinatie van maken. Curieus inderdaad.
Wie had dat idee dan? Heb nooit het idee gehad dat aanslagen van 1 specifieke groep personen komt qua opleiding of financien.https://nos.nl/artikel/2281906-meeste-zelfmoordterroristen-sri-lanka-hoogopgeleid.html
Tot zover het idee dat aanslagen komen van mensen die in een uitzichtsloze situatie zitten. Deze aanslagplegers waren dus goedopgeleide mannen die het financieel ook niet slecht deden...
Wie had dat idee dan? Heb nooit het idee gehad dat aanslagen van 1 specifieke groep personen komt qua opleiding of financien.
Nee, dat laatste ik ook niet, maar dat idee wordt hier en daar nog wel eens geopperd.
Van bijna iedereen die ik ken in Sri Lanka is iedereen ok. Echter, van 1 familie heb ik nog niet gehoord of ze veilig zijn. Wonen in vlakbij Colombo en zijn Christen.
Inmiddels al wat gehoord van je familie, stc?