Buitenlands nieuws

Janssen

Well-known member
Een Poolse vrachtwagenchauffeur heeft dit weekend een compleet gezin uit Sittard doodgereden toen hij op de Duitse snelweg plotseling draaide en tegen het verkeer inreed om een file te omzeilen.
 

gevegt

Well-known member
Een Poolse vrachtwagenchauffeur heeft dit weekend een compleet gezin uit Sittard doodgereden toen hij op de Duitse snelweg plotseling draaide en tegen het verkeer inreed om een file te omzeilen.

Het schijnt dat hij bewust is gaan spookrijden. Morgen verwachten ze de uitslag van de bloedtest.
 

Janssen

Well-known member
Dat is echt een van mijn grootste angsten. Dat ik door zo'n mafklapper aan mijn eind kom en dat ik hem niet meer op z'n muil kan slaan.
 

zwammy

Well-known member
Tijd geleden ook een Let die in Luijksgestel een huis binnen reed en iemand vermoorde. Bizarre oostblokzuiphoofden.
 

Fenerium

Member
Een Poolse vrachtwagenchauffeur heeft dit weekend een compleet gezin uit Sittard doodgereden toen hij op de Duitse snelweg plotseling draaide en tegen het verkeer inreed om een file te omzeilen.

Vrachtwagenchauffeurs zijn irritant, altijd knipperen wanneer ik netjes aan het invoegen ben, ik snap dat je een langere remweg hebt maar wanneer had ik dan moeten invoegen? bij een gat van ruim 1 kilometer? geen zin om een afslag te moeten missen door dat geneuzel.
 

De Wolf

Well-known member
Ik rij minimaal een keer per week naar Utrecht voor mijn werk. Valt best mee die vrachtwagens. Alleen zitten er voor de Haje altijd een stel te kutten.
 

gevegt

Well-known member
De Pool blijkt dus een promillage van over de 3.0 te hebben.
Wat een ongelofelijke klootzak.
 

JMD

Well-known member
Ben benieuwd hoe het morgen in Cataloni? gaat, 1300 van de 2300 stemlokalen zijn afgesloten en per computer stemmen is onmogelijk gemaakt...
 

Mario

Well-known member
Waarom heeft Madrid gewoon niet gewacht tot de uitslag van dit referendum. Waarschijnlijk halen ze sowieso geen meerderheid. Nu gooi je alleen maar olie op het (onafhankelijkheids) vuur.
 

Batigoal

Well-known member
De Spaanse regering pakt dit zo verkeerd aan. Laat dit volledig aan de rechter, dan beheers je het meer dan dat je de politie en het leger erop af stuurt. Kunnen ze trots zijn op hun politie die eerst slaat en dan pas vragen stelt, maar als je de foto's voorbij ziet komen van ouderen wiens kop is ingeslagen dan ben je dus helemaal van het padje.
 

erka

Well-known member
20 jaar geleden hadden ze het leger gestuurd, nu de politie dus ze gaan vooruit.

Ze pakken het inderdaad totaal verkeerd aan. Iets anders is of ze gelijk hebben of niet. Ik kan me best voorstellen dat je als landelijke overheid een referendum niet accepteert/toestaat als dat niet in de grondwet staat.
 

Friesland

Well-known member
Waarom heeft Madrid gewoon niet gewacht tot de uitslag van dit referendum. Waarschijnlijk halen ze sowieso geen meerderheid. Nu gooi je alleen maar olie op het (onafhankelijkheids) vuur.

Je moet even kijken naar de Spaanse standpunt over Kosovo en Schotland. Als ze over internationale kwesties al zo'n hoge toon aanslaan...
 
Bovenaan