Bizar Nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

ALenstra

Well-known member
Haha, dat dacht ik ook. Zijn vriendin zegt dat ze contact hebben gezocht met NS en politie maar die zeggen geen melding te hebben gekregen.
 

Eresd?g?

Banned
In Frankrijk hebben stropers in een dierentuin een neushoorn vermoord voor de zogenaamde geneeskrachtige werking van de hoorn. De wereld wordt gek..... Over 10 jaar geen neushoorn meer over als dit zo doorgaat..... :(
 

JMD

Well-known member
In Frankrijk hebben stropers in een dierentuin een neushoorn vermoord voor de zogenaamde geneeskrachtige werking van de hoorn. De wereld wordt gek..... Over 10 jaar geen neushoorn meer over als dit zo doorgaat..... :(

Ik las het ook ja... Hoe komt een stroper in hemelsnaam een dierentuin in???
 

erka

Well-known member
Ik las het ook ja... Hoe komt een stroper in hemelsnaam een dierentuin in???

Volgens mij is dat niet zo moeilijk. Veel beveiliging is er niet in dierentuinen. En tegenwoordig, met die grote open dierentuinen met veel ruimte al helemaal niet. Ik vind het bizar en walgelijk nieuws overigens.
 

JMD

Well-known member
Volgens mij is dat niet zo moeilijk. Veel beveiliging is er niet in dierentuinen. En tegenwoordig, met die grote open dierentuinen met veel ruimte al helemaal niet. Ik vind het bizar en walgelijk nieuws overigens.

Binnenkort worden we ook gefouilleerd voor we de dierentuin in mogen. ;)
 

JMD

Well-known member
Ingebroken en hoorn met kettingzaag eraf gezaagd... Als ze die gasten pakken mag wat mij betreft die kettingzaag weer gebruikt worden.
Ingebroken... Dat is dus na sluitingstijd gebeurt dan. Dan hadden ze de beveiliging waarschijnlijk met 'de Franse slag' gedaan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan