Pascallovic
Well-known member
Je zou verwachten dat iemand met zo'n bedrag op zak beter op zou letten.Een man is gistermiddag 16.000 euro contant verloren in de trein. Die liet hij liggen toen hij moest overstappen. Hij had net zijn auto verkocht.
Je zou verwachten dat iemand met zo'n bedrag op zak beter op zou letten.Een man is gistermiddag 16.000 euro contant verloren in de trein. Die liet hij liggen toen hij moest overstappen. Hij had net zijn auto verkocht.
...maar die zeggen geen melding te hebben gekregen.
Wie verkoopt zijn auto in contanten?
In een 25 meter bad blijkt gemiddeld 75 liter urine te zitten
In Frankrijk hebben stropers in een dierentuin een neushoorn vermoord voor de zogenaamde geneeskrachtige werking van de hoorn. De wereld wordt gek..... Over 10 jaar geen neushoorn meer over als dit zo doorgaat.....![]()
Kaartje kopen denk ik.Ik las het ook ja... Hoe komt een stroper in hemelsnaam een dierentuin in???
Ik las het ook ja... Hoe komt een stroper in hemelsnaam een dierentuin in???
Kaartje kopen denk ik.
Ingebroken en hoorn met kettingzaag eraf gezaagd... Als ze die gasten pakken mag wat mij betreft die kettingzaag weer gebruikt worden.Ik las het ook ja... Hoe komt een stroper in hemelsnaam een dierentuin in???
Volgens mij is dat niet zo moeilijk. Veel beveiliging is er niet in dierentuinen. En tegenwoordig, met die grote open dierentuinen met veel ruimte al helemaal niet. Ik vind het bizar en walgelijk nieuws overigens.
Ingebroken... Dat is dus na sluitingstijd gebeurt dan. Dan hadden ze de beveiliging waarschijnlijk met 'de Franse slag' gedaan...Ingebroken en hoorn met kettingzaag eraf gezaagd... Als ze die gasten pakken mag wat mij betreft die kettingzaag weer gebruikt worden.