Dus als de publieke opinie positiever zou zijn geweest, had het bestuur er achter gestaan?Weet ik niet. Verwacht van wel, een beetje teveel negatieve publicatie.
De man in kwestie heeft al een klein deel terugbetaald. Zoals het er nu uitziet, moet hij 700 euro per maand betalen. Dat kan hij niet opbrengen.Dat benefiet is natuurlijk onzin maar de vraag is natuurlijk wel gerechtvaardigd; hoe kom je in vredesnaam aan zo'n bedrag om als schadeclaim te betalen. Mag je dat in delen doen, moet dat ineens?
De man in kwestie heeft al een klein deel terugbetaald. Zoals het er nu uitziet, moet hij 700 euro per maand betalen. Dat kan hij niet opbrengen.
De man in kwestie heeft al een klein deel terugbetaald. Zoals het er nu uitziet, moet hij 700 euro per maand betalen. Dat kan hij niet opbrengen.
Had hij eerder moeten bedenken.
Zo zit het dus precies.Nou dat is ook niet zo vreemd. 3 of 4 jaar vastgezeten dus als hij al wat geld op de bank had staan zal dat wel hard ingeteerd zijn. Hij zal nu wel geen baan hebben en als hij wel een baan heeft lijkt mij het sterk dat hij dan zo maar 700 in de maand kan aflossen.
Wel mooi dat de overheid het bedrag al betaald heeft aan de familie van het slachtoffer want dan hoeven die niet zelf achter het geld aan te zitten.
De voorzitter wist dus van niks.
http://www.parool.nl/amsterdam/voor...en-van-reacties-op-benefiettoernooi~a4442910/
De maker van Bambi is net dood. Je trapt nu wel op mijn tere zieltje.:werder:Ik zal hem op zijn bruine bambi ogen geloven :duim:
Zo zit het dus precies.
De vraag is nu, moet de overheid hem zo hard aanpakken dat hij dakloos wordt of hem helpen de belastingcenten terug te krijgen.
De maker van Bambi is net dood. Je trapt nu wel op mijn tere zieltje.:werder:
Dus niet keihard aanpakken, maar thee drinken en een oplossing zoeken.Kan toch netjes de schuldverlening in. Kan het mooi helemaal uitgestippeld worden. Hij zal dan alleen niet meer 6 weken naar Marokko op vakantie kunnen gaan voor de komende 20 jaar.
Zo zit het dus precies.
De vraag is nu, moet de overheid hem zo hard aanpakken dat hij dakloos wordt of hem helpen de belastingcenten terug te krijgen.
Dus niet keihard aanpakken, maar thee drinken en een oplossing zoeken.
Dat is natuurlijk onzin. Dat kan nooit een reden zijn om iemand te veroordelen.Dat heeft hem de gevangenis ingekregen toch die thee en kickboxlessen?
Wat dus niets te maken heeft met theedrinken en kickboksen.Nee hij is veroordeeld voor het doodschoppen van een grensrechter.