Bizar Nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Het bijzondere is ook de reacties op bekende personen zoals Eric van den Burg die over dit soort dingen schanden spreken. Ook weer een enorme invasie van tokkies die dit schijnbaar wel normaal vinden.
 

JMD

Well-known member
Hij had al dertig biertjes en twintig shotjes op... Heb medelijden met zijn lever... :)

Maar idd wat Eef zegt, nu ineens zielig doen. Heb totaal geen medelijden met dit soort gasten, aan de schandpaal met ze. Dit soort gasten gaat maar met 1 reden naar Mallorca, dat is zoveel mogelijk zuipen, dan moet je niet weglopen voor eventuele consequenties.

Ik snap overigens dat men op Mallorca hier gek van wordt, dagelijks dit soort randdebielen bij je op straat
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens de definitie van de Van Dale is het nog steeds een jongere, maar kom op zeg 25 jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Juist ja, schandpaal. En hard. Randdebiel. Voor dit soort figuren is de schandpaal uitgevonden.
 

Eef de Kip

Well-known member
En dan wordt het min of meer goedgepraat onder het mom dat je een sloot alcohol in je mik hebt en dan ook nog wordt opgenaaid door vrienden.
Ik heb heus ook wel is een biertje te veel gedronken maar ik heb werkelijk nog nooit ook maar een moment de gedachte gehad dat het leuk zou zijn om op iemand zijn kop te schijten.
 

zwammy

Well-known member
En dan reageert die staatsecretaris van migratie daarop en die krijgt dan een hoop gezeik over zich heen over asielzoekers, hoe dan? Man man dat Twitter is idd echt verrot. Dit is de reden dat we na de Engelsen en Russen het ergste volk op vakantie zijn. Schaam me kapot als ik dit zie dat ik ook Nederlands ben, zo bizar dit. Maar goed, ik heb heel veel dingen gedaan in m'n jeugd en okk genoeg dingen die niet goed te praten zijn maar dit is nooit in mij opgekomen. We staan er in ieder geval weer goed op in het buitenland. Hij is genoeg gestraft, flikker 'm maar in een gierput.
 

De Wolf

Well-known member
Heerlen onderaan. Zou er ook niet willen wonen. Hoewel Delfzijl en Den Helder lijken mij nog erger.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Voormalig Miss Indonesie Poppy Capella, is eigenaar van een Miss Universe franchise dat Capella Swastika Karya heet. Ze heeft grensoverschrijdend gedrag laten doen door die franchise (De kandidaat misses moesten zich totaal onnodig uitkleden en laten inspecteren) laten doen.

Ik vind het een gekke naam, maar in het artikel wordt de naam wel 10x genoemd zonder enige uitleg over swastika. Zal vast wel wat anders betekenen in Indonesie?
 

Mario

Well-known member
Hitler heeft de swastika gejat uit het Boeddhisme. Je komt het symbool wel vaker tegen in Zuid Oost Azië.
 
Bovenaan