Correctie, Gerke heeft de kerstboom nog staan inderdaad.aftuigen die kerstboom !
Aan zulke opmerkingen heb ik dus altijd totale schijt.aftuigen die kerstboom !
8 maanden preciesOver 7 maanden mag je 'm weer opzetten.
Ja, dus? Mensen verklaren mij voor gek ja, maar ik vind het mooi/gezellig. Dus laat ik hem zo lang staan als dat ik wil, de Andre's van deze wereld hebben dan dikke pech dat ze het maar niks vinden.je zegt het toch zelf
Ik zeg dat anderen mij voor gek verklaren ja. Niet dat ik mezelf voor gek verklaar.maakt mij niet uit ik reageer gewoon wat je zegt op de radio
en daar zeg je toch zelf
Hahaha. Zeker niet, maar ik mis gelijk heel wat gezelligheid.Je vindt het helemaal niet leuk, je bent gewoon een luie donder.
Dat kan natuurlijk, verschilt per persoon.ik heb je niet voor gek verklaard
zei het alleen omdat je het zelf zei
ik heb helemaal niks met kerst
Ach, ieder zijn favoriete muziek/zender. Dit is een wekelijks item wat ze hebben, genaamd "Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ..." Nou daar paste dit prima in denk ik.Radio 2 is wel diep gezonken dat ze iemand bellen om te vertellen dat hij zijn kerstboom nog heeft staan.
LB
Tjongejongejonge wat zijn ze diep gezonken.Radio 2 is wel diep gezonken dat ze iemand bellen om te vertellen dat hij zijn kerstboom nog heeft staan.
LB
Ach, ieder zijn favoriete muziek/zender. Dit is een wekelijks item wat ze hebben, genaamd "Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ..." Nou daar paste dit prima in denk ik.
Als iemand wel creatief is, is het Emmely wel. Maar dat kan jij als niet Radio 2 luisteraar ook niet weten. ;-) En ze ziet er ook niet verkeerd uit.Zendtijd van Emmely zeker. Creativiteit is niet haar sterkste punt.
Als ik je reacties hier zo lees heb ik het idee dat je geen enkele moeite hebt om het te zeggenAch, ieder zijn favoriete muziek/zender. Dit is een wekelijks item wat ze hebben, genaamd "Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ..." Nou daar paste dit prima in denk ik.
De vloer van het Noorderparkbad in
Amsterdam moet worden vervangen,omdat
die niet tegen chloor,vochtigheid en
warmte kan.De tegels van het in 2015
geopende zwembad lieten los.Vanwege de
aanleg is het zwembad tot 8 mei dicht.
Het bad werd na de opening geprezen.Zo
werd het tegelwerk als "verrassend"
gekwalificeerd door de jury van de
Amsterdamse Architectuurprijs.