Bizar Nieuws

JMD

Well-known member
...het inderdaad wel heel erg dichtbij. Mijn schoonouders komen gelukkig niet heel dichtbij en zitten keurig in China.

Speld heeft gelukkig een update voor de kinderen wat ze allemaal hebben gemist in die negen jaar tijd: https://speld.nl/2019/10/15/wat-is-...-in-de-tijd-dat-jij-9-jaar-in-een-kelder-zat/
Een goede.

Overigens geeft dat eerste punt direct al aan dat je soms met iets moet doorzetten. Over de OV-chipkaart werd steen en been geklaagd, inmiddels kan je je toch niet meer voorstellen constant een strippenkaart te moeten hebben of in de rij te staan voor een kaartje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar die kunnen nu geen online afleveringen van South Park zien ?

Ik kan wel wat Hong Kong simkaarten naar ze sturen zodat ze het op hun mobiel kunnen kijken, maar dan moeten ze wel ergens een versie met Chinese ondertiteling vinden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hahaha ja die was ook goed.
Of die nog 2 eronder: "Boeren poseren triomfantelijk met ruggengraat gedeputeerde"
 

Atreides

Well-known member
Gelukkig hebben hun provinciegenoten De Atreides en SanMark. iig een computer met internetverbinding. Verder weten we natuurlijk ook maar weinig van hun leefomstandigheden.

Op 750 meter van mijn woning hebben ze bluetooth uitgevonden.

Ruinerwold ligt verder verdacht dicht bij Dalfsen in de buurt. Just saying.
 

De Wolf

Well-known member
Het bizarre is dat de man Josef heet, uit Oostenrijk schijnt te komen en zijn kinderen in een kelder laat wonen.
 

Mario

Well-known member
Het blijft een vreemd verhaal. Die zoon van 25 heeft voor de klusjesman gewerkt, en was actief op social media.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bizar Nieuws

Ik las het net ja. Even afwachten dus of dit weer een grote hoax is.

Toevallig net te maken gehad met een enorme fantast als ex-collega, dus ik geloof wel dat men over veel kan liegen.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
EG_PjfZX4AAD98o.jpg
 
Bovenaan