Bizar Nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Bizar Nieuws

Het is geen aanval hoor, ik kon me zo voorstellen dat dat een en ander bespoedigd had. Ik vind 2 jaar best wel heel erg snel namelijk. Maar goed, ze kwam ook na een paar weken al bij je wonen dus wellicht denk jij er anders over dan ik.

Zou je inderdaad zeggen, maar dat is dus niet zo.

Verder was het voor mij niet echt een optie om een lange afstand relatie aan te gaan. Dus is ze idd na een week of zeven in Nederland geland voor een week of twaalf. Vlak daarna is ze definitief deze kant opgekomen.

Twee jaar is in mijn omgeving de laatste jaren eigenlijk vrij normaal. Van de laatste bruiloften en de komende bruiloft van een vriendin zal het allemaal op ongeveer een jaartje of twee neerkomen. Het zal ook de levensfase zijn.

Alle dagen Babi Pangang, dan zou ik het ook wel weten.
Maar gefeliciteerd en geluk gewenst.

Merci. Helaas kent ze dat gerecht nog niet, maar ik mag zeker niet mopperen over haar eet kunsten.

Dan nu maar trouwfoto's maken in Giethoorn.:p

Nee, ik ben op de Zaanse Schans getrouwd. Giethoorn is echt enorm uit de richting. De negende generatie die in Zaandam is getrouwd, dus mijn vader is ook weer blij. Van alle overwogen locaties was dit de beste.

Verder dank voor de felicitaties.
 

JMD

Well-known member
Nee, ik ben op de Zaanse Schans getrouwd. Giethoorn is echt enorm uit de richting. De negende generatie die in Zaandam is getrouwd, dus mijn vader is ook weer blij. Van alle overwogen locaties was dit de beste.

Wat leuk dat je familie (en jij dus ook) steeds bij de Zaanse schans trouwt. Ook steeds een foto op dezelfde plek gemaakt?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bizar Nieuws

Wat leuk dat je familie (en jij dus ook) steeds bij de Zaanse schans trouwt. Ook steeds een foto op dezelfde plek gemaakt?

Mijn ouders zijn wel een eindje van de Zaanse Schans getrouwd, maar wel in Zaandam. Chinese planning en Hollands weer, dus er was geen tijd om op dezelfde plaats als mijn ouders foto?s te nemen. Dat was wel oorspronkelijk het idee.
 

Ska P 187

Well-known member
Gefeliciteerd nog Max, ik had een tijdje niet in dit topic gelezen. Elk excuus voor een feestje is een goed excuus, dus de liefde helemaal.
Leuk ook dat jullie voor de troonopvolging gaan. Mooiste wat er is en dan met name de reis.
 

De Wolf

Well-known member
Volgende stop Den Helder?

Het cruiseschip Balmoral vertrok dinsdag uit de haven van Newcastle voor een 12-daagse verrassingscruise. Fred. Olsen, een in Engeland gevestigde Noorse rederij, beloofde de passagiers een ?onvergetelijke vakantie langs onontdekte pareltjes aan de Noordzee?.

Onvergetelijk is de trip zeker, maar dan in negatieve zin. Het schip met aan boord zo?n 900 passagiers deed vrijdag de ?vervallen? industriehaven IJmuiden aan. Bussen brachten de passagiers naar het centrum, waar ze konden shoppen. ?Vreselijk?, zei een passagier woedend tegen de krant. ?Alsof ik op ??n groot complex van sociale woningen was met alleen maar goedkope winkels zoals Poundland. Veel passagiers hebben geklaagd en de bemanning weet dat we niet tevreden zijn.
 

Mario

Well-known member
Vervallen badplaatsen, dan hadden ze net zo goed een rondje om dat eiland kunnen maken.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik vond de hoogovens op hun manier wel indrukwekkend.
Bijna nog naar de zeevaartschool gegaan daar, al had Rotterdam de voorkeur vreemd genoeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bizar Nieuws

Voor de stikstof hadden ze beter ondergronds kunnen blijven. Maar dit verwacht je inderdaad eerder in Amerika.

Gelukkig hebben hun provinciegenoten De Atreides en SanMark. iig een computer met internetverbinding. Verder weten we natuurlijk ook maar weinig van hun leefomstandigheden.
 
Bovenaan