Zelfs die koffer moest van Sigrid Kaag weg nadat ze hem 1x gedragen had. Die had zeker ook een gevoelige snaar geraakt.Nou ja, Sigrid Kaag liep weg. Dat impliceert toch dat er een gevoelige snaar was geraakt.
IK BEN NIET GEÏRRITEERD, ALS IK GEÏRRITEERD ZOU ZIJN DAN ZOUDEN JULLIE DAT ECHT GELIJK MERKEN!!!!!!!Dat laatste mag je van haar niet zeggen... Werd ze gisteren ook boos om, want ze was niet geirriteerd volgens haar...![]()
Jij als VVD-er pur sang moet toch ook heel verdrietig worden van dit soort filmpjes?Amerikaanse praktijken dat politieke tegenstanders dit soort filmpjes in elkaar zetten!!!
Jij als VVD-er pur sang moet toch ook heel verdrietig worden van dit soort filmpjes?
Nou ja, Jesse Klaver en Lilian Marijnissen zijn partijleider.Meer kleuterschoolniveau dan dit gaan we niet krijgen toch?🤐
Dat is nog de betere kant van de oppositie.Nou ja, Jesse Klaver en Lilian Marijnissen zijn partijleider.
Ik dacht idd precies hetzelfde. Als dat niet geirriteerd was, hoe is zij dan in hemelsnaam als ze wel geirriteerd is.IK BEN NIET GEÏRRITEERD, ALS IK GEÏRRITEERD ZOU ZIJN DAN ZOUDEN JULLIE DAT ECHT GELIJK MERKEN!!!!!!!
Christus zeg, wat een nare vrouw. Als dit volgens haar de niet geïrriteerde versie van ons Sylvaan is, dan blijf ik het liefst zo ver mogelijk uit de buurt. Die gaat blijkbaar slaan bij irritatie en moorden als ze boos is.
Die hebben aandelen in Jumbo en Ahold.![]()
Advies aan minister Kaag: ‘Laat bakkers, slagers en cafetaria’s…
Topambtenaren van het ministerie van Financiën adviseren minister Kaag om energie-intensieve mkb-bedrijven gewoon failliet te laten gaan.www.deondernemer.nl
Die ambtenaren zijn ook gestoord.
IK BEN NIET GEÏRRITEERD, ALS IK GEÏRRITEERD ZOU ZIJN DAN ZOUDEN JULLIE DAT ECHT GELIJK MERKEN!!!!!!!
Christus zeg, wat een nare vrouw. Als dit volgens haar de niet geïrriteerde versie van ons Sylvaan is, dan blijf ik het liefst zo ver mogelijk uit de buurt. Die gaat blijkbaar slaan bij irritatie en moorden als ze boos is.
En er nog bij dat de meeste mensen met de kleine portomonee ook in een huis wonen waar niet veel aan isolatie is gedaan en je zit in een situatie waar je niet in wil komen. Maar goed, we wachten maar weer af.