Binnenlandse politiek

Max

Administrator
Forumleiding
Die hele Algemene Politieke Beschouwingen is zoals het heet. Vrij weinig inhoud kan ik mij voorstellen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het zijn hele algemene beschouwingen natuurlijk. Daar ga je niet de diepte in.

Nou ja, het is wel duidelijk geworden dat Sigrid Kaag een Britse spion is. De vraag die dit oproept is wel waarom Baudet op deze toch belangrijke informatie is blijven zitten en heeft gewacht op dit moment.
 

ALenstra

Well-known member
Gisternacht Ongehoord Nieuws gekeken. Baudet en nog wat rechtse figuren die zichzelf in de slachtofferrol plaatsten.
 

Pascallovic

Well-known member
Nou ja, het is wel duidelijk geworden dat Sigrid Kaag een Britse spion is. De vraag die dit oproept is wel waarom Baudet op deze toch belangrijke informatie is blijven zitten en heeft gewacht op dit moment.
Hoho, dat is jouw invulling van zijn woorden. Hij heeft enkel gezegd dat het St. Antony's College in Oxford spionnen heeft opgeleid en dat Sigrid Kaag ook op die school heeft gezeten. Dat jij die 2 aan elkaar knoopt zegt alles over jou.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoho, dat is jouw invulling van zijn woorden. Hij heeft enkel gezegd dat het St. Antony's College in Oxford spionnen heeft opgeleid en dat Sigrid Kaag ook op die school heeft gezeten. Dat jij die 2 aan elkaar knoopt zegt alles over jou.

Nou ja, Sigrid Kaag liep weg. Dat impliceert toch dat er een gevoelige snaar was geraakt.
 

zwammy

Well-known member
Het was vooral weer erg beschamend. Maar goed, dat wisten we al als we zien hoe groot het vertrouwen in de politiek is, dus dat is ook niets nieuws.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat laatste mag je van haar niet zeggen... Werd ze gisteren ook boos om, want ze was niet geirriteerd volgens haar... :)
IK BEN NIET GEÏRRITEERD, ALS IK GEÏRRITEERD ZOU ZIJN DAN ZOUDEN JULLIE DAT ECHT GELIJK MERKEN!!!!!!!

Christus zeg, wat een nare vrouw. Als dit volgens haar de niet geïrriteerde versie van ons Sylvaan is, dan blijf ik het liefst zo ver mogelijk uit de buurt. Die gaat blijkbaar slaan bij irritatie en moorden als ze boos is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Amerikaanse praktijken dat politieke tegenstanders dit soort filmpjes in elkaar zetten!!!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jij als VVD-er pur sang moet toch ook heel verdrietig worden van dit soort filmpjes?

Ik heb daar dit filmpje niet voor nodig om verdrietig te worden van mevrouw Hermans. Ik vrees dat dit tegenwoordig een beetje het niveau is. Zitten weinig mensen in de Tweede Kamer die wat kunnen. Ik heb al fiscalist op een fiscalist gestemd, die zich voor de verandering met fiscale zaken bezighoudt en ook redelijk lijkt te doen wat hij belooft. Dus ik ben op zich een tevreden kiezer. Ik heb niet op mevrouw Hermans gestemd.
 

JMD

Well-known member
IK BEN NIET GEÏRRITEERD, ALS IK GEÏRRITEERD ZOU ZIJN DAN ZOUDEN JULLIE DAT ECHT GELIJK MERKEN!!!!!!!

Christus zeg, wat een nare vrouw. Als dit volgens haar de niet geïrriteerde versie van ons Sylvaan is, dan blijf ik het liefst zo ver mogelijk uit de buurt. Die gaat blijkbaar slaan bij irritatie en moorden als ze boos is.
Ik dacht idd precies hetzelfde. Als dat niet geirriteerd was, hoe is zij dan in hemelsnaam als ze wel geirriteerd is.
 
Bovenaan