Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Baudet spreekt overigens wel de waarheid vwb dat Spy College, want dat is wel iets waar St. Antony's bekend om is. Maar je kan niet insinueren dat iedereen die daar gestudeerd heeft dan een spion zal zijn, want dat is natuurlijk Bullshit. (het zal nog geen eens 1% van de studenten zijn lijkt me)
 

Jef400

Well-known member
Er hebben terroristen in Amsterdam gewoond, de FvD is gevestigd in Amsterdam, nu is de FvD terroristisch.

Dat is het niveau waar dat stuk ongedierte op zit.
 

Pascallovic

Well-known member
Er hebben toeristen in Amsterdam gewoond, de FvD is gevestigd in Amsterdam, nu is de FvD terroristisch.

Dat is het niveau waar dat stuk ongedierte op zit.
Er hebben helemaal geen toeristen in Amsterdam gewoond. Alleen gelogeerd. Leugenaar met je fake news en complotten.😡
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Ik heb al een half uur de slappe lach door onderstaand fragment. Ik had dus gemist dat Dilan Yesilgoz van de week Wybren van Haga een onwelriekende reuzel heeft genoemd. Wat een heerlijk scheldwoord; 'onwelriekende reuzel'! :ROFLMAO:
De media hadden het te druk met de opmerking van Yesilgoz over het gevaar dat woke is... Dat zij in dezelfde lezing ook vertelde over het gevaar van extreem rechts was niet meer relevant, want de media voelde zich blijkbaar aangevallen over haar opmerking over woke.
 

Joost

Well-known member
De media hadden het te druk met de opmerking van Yesilgoz over het gevaar dat woke is... Dat zij in dezelfde lezing ook vertelde over het gevaar van extreem rechts was niet meer relevant, want de media voelde zich blijkbaar aangevallen over haar opmerking over woke.

Het was wel weer mooi dat FvD vervolgens op Twitter riep dat het schandalig was dat ze beschuldigd werden van het verspreiden van fake-news. Maar dat ze vervolgens wel een dag later een bericht delen over de zogenaamde 750.000 die van Dissel zou hebben ontvangen. Een gerucht gebaseerd op een bankafschrift dat zo overduidelijk nep was.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vraag mij af wat er echt in dat lavendelzakje zit en of zijn vriendje Vladimir dat spul ook gebruikt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zijn ze nou tot diep in de nacht door gaan kakelen en zijn ze nou allemaal aan de beurt geweest met hun toneelstukje?
 

Batigoal

Well-known member
Nou, dat was weer een beschamend dagje. Wat een poppenkast weer zeg.
En ik heb eigenlijk niet het gevoel dat de coalitie nou echt in de verdrukking is gebracht. De oppositie viel me flink tegen. Al die snedige opmerkingen hier en daar kennen we nu wel, maar hoeveel echt inhoudelijke moeilijke vragen hebben ze voor de kiezen gekregen? Volgens mij valt dat reuze mee/tegen.
 

Eef de Kip

Well-known member
En ik heb eigenlijk niet het gevoel dat de coalitie nou echt in de verdrukking is gebracht. De oppositie viel me flink tegen. Al die snedige opmerkingen hier en daar kennen we nu wel, maar hoeveel echt inhoudelijke moeilijke vragen hebben ze voor de kiezen gekregen? Volgens mij valt dat reuze mee/tegen.
Dat eerste sowieso niet maar ik word echt bijna verdrietig van het niveau van zo'n debat. Het gaat echt he-le-maal nergens meer over met als hoogtepunt dat cabaretstukje van Baudet.
Dan hebben ze allemaal de mond vol over de afstand tussen de politiek en de burger maar ik heb nou niet de indruk dat dat na gisteren dichter bij elkaar is gebracht.
En dit geldt voor het gehele politieke spectrum, van links tot en met rechts.
 

Pascallovic

Well-known member
En ik heb eigenlijk niet het gevoel dat de coalitie nou echt in de verdrukking is gebracht. De oppositie viel me flink tegen. Al die snedige opmerkingen hier en daar kennen we nu wel, maar hoeveel echt inhoudelijke moeilijke vragen hebben ze voor de kiezen gekregen? Volgens mij valt dat reuze mee/tegen.
Ze doen wat ze altijd doen. Vroeger trok de oppositie nog weleens samen op en had je echt treintjes dat men op het zelfde punt doorging om het kabinet/coalitie te fileren. Dat doen ze niet meer. Het is allemaal het bereiden van het eigen paradepaardje en zo blijft men makkelijk overeind.
 
Bovenaan