Binnenlandse politiek

Eef de Kip

Well-known member
Dan ben ik wel benieuwd naar die prijs per 1 januari.
Zit even te zoeken maar ik zie nogal wat verschillende prijzen.
 

JMD

Well-known member
Dan ben ik wel benieuwd naar die prijs per 1 januari.
Zit even te zoeken maar ik zie nogal wat verschillende prijzen.
Ook dat zal afhangen van je contract en leverancier.
Ben heel benieuwd hoe ze dit idd gaan regelen. Maar het idee is goed.
 

Pascallovic

Well-known member
Er wordt gezegd vanaf november...
Prijsplafond per 1 november zou nog niet haalbaar zijn, dus dat zou 1 januari worden en voor de maanden november/december werken ze nog uit wat wel kan om de energierekening te dempen. Fijn dat ze er na een half jaar waarschuwen werk van maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Prijsplafond per 1 november zou nog niet haalbaar zijn, dus dat zou 1 januari worden en voor de maanden november/december werken ze nog uit wat wel kan om de energierekening te dempen. Fijn dat ze er na een half jaar waarschuwen werk van maken.

Was weer even wachten tot Rob Jetten weer het land uit was.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Pascallovic

Well-known member
Lijkt mij heel makkelijk om uit te zoeken. Vattenfall weet mij namelijk elk jaar een zeer gedetailleerde jaarafrekening te sturen. Ze kunnen zelfs tot op de euro bijhouden of ik t.o.v. dezelfde maand vorig jaar meer of minder verbruik qua kosten. Dan weten ze vast ook nog wel welk tarief daar op 1 januari bij hoorde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Voor een individueel is het idd doodsimpel.Maar niet iedereen bij Vattenfall heeft hetzelfde contract of betaalt hetzelfde. En dan zijn er nog heel veel (tientallen?) andere leveranciers met verschillende contracten
 

De Wolf

Well-known member
Amalia doet niet aan hoedje

Aluminium jurkje van Sylvana, fruitschaal op de kop van Annemarie en ma Flodder met haar boerenhoedje moeten verboden worden.
 

JFK

Well-known member
Caroline van der Plas (let op Amerikaanse uitspraak!) heeft een afschuwelijke cowboy hoed op met een boerenzakdoek eromheen gewikkeld. Ziet er niet uit.
Zonder dat hoedje ziet die aangespoelde walvis er trouwens ook niet uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Ik heb dit 2 uur volgehouden, maar is er eigenlijk 1 vraag of opmerking gekomen over de begroting? Volgens mij alleen Omtzigt helemaal in het begin waar gelijk overheen geluld werd.
 
Bovenaan