Eef de Kip
Well-known member
Dan ben ik wel benieuwd naar die prijs per 1 januari.
Zit even te zoeken maar ik zie nogal wat verschillende prijzen.
Ook dat zal afhangen van je contract en leverancier.Dan ben ik wel benieuwd naar die prijs per 1 januari.
Prijsplafond per 1 november zou nog niet haalbaar zijn, dus dat zou 1 januari worden en voor de maanden november/december werken ze nog uit wat wel kan om de energierekening te dempen. Fijn dat ze er na een half jaar waarschuwen werk van maken.Er wordt gezegd vanaf november...
Prijsplafond per 1 november zou nog niet haalbaar zijn, dus dat zou 1 januari worden en voor de maanden november/december werken ze nog uit wat wel kan om de energierekening te dempen. Fijn dat ze er na een half jaar waarschuwen werk van maken.
Ik gok dat ze een gemiddelde gaan nemen, omdat het ondoenlijk is uit te zoeken wat alle gasprijzen van alle Eneco's, Essent's en Vattenfalls was op 1 januri.Dus die gasprijs wordt dus voor iedereen verschillend?
Thierry zit met een aluminiumhoedjeLekker belangrijk al die crisissen; hoe staat het met de hoedjes?
Caroline van der Plas (let op Amerikaanse uitspraak!) heeft een afschuwelijke cowboy hoed op met een boerenzakdoek eromheen gewikkeld. Ziet er niet uit.Lekker belangrijk al die crisissen; hoe staat het met de hoedjes?
Ven dur Ples?Caroline van der Plas (let op Amerikaanse uitspraak!) heeft een afschuwelijke cowboy hoed op met een boerenzakdoek eromheen gewikkeld. Ziet er niet uit.
Zonder dat hoedje ziet die aangespoelde walvis er trouwens ook niet uit.Caroline van der Plas (let op Amerikaanse uitspraak!) heeft een afschuwelijke cowboy hoed op met een boerenzakdoek eromheen gewikkeld. Ziet er niet uit.