Zwaai zwaai Ploumen.
Wie heeft de twijfelachtige eer het te mogen overnemen?
Zwaai zwaai Ploumen.
Aboutaleb, denk ik.Wie heeft de twijfelachtige eer het te mogen overnemen?
Aboutaleb, denk ik.
In welke opzichten gaan ze precies meer op DENK lijken?De PVDA is niet meer wat het vroeger was. Gaat steeds meer op DENK lijken.
Ik vind het zeker gezien de samenstelling in de kamer steeds meer een multi culti partij worden.In welke opzichten gaan ze precies meer op DENK lijken?
Vier van de negen....Ik vind het zeker gezien de samenstelling in de kamer steeds meer een multi culti partij worden.
Vier van de negen....
Vier van de negen....
Geheel mee eens. Op Azarkan zou ik kunnen stemmen. Uitstekend politicus en ik geloof echt dat hij het hart op de juiste plaats heeft. Op Denk als partij wordt wat lastiger. Die banden met Erdogan zitten me niet lekker.Als Azarkan partijleider van de PvdA zou zijn, was de PvdA veel groter. Hele goede debater met een vlotte babbel en sterke statements. DENK is niet mijn partij maar ik vind Azarkan wel goed.
Op basis waarvan denk je dat?Geheel mee eens. Op Azarkan zou ik kunnen stemmen. Uitstekend politicus en ik geloof echt dat hij het hart op de juiste plaats heeft. Op Denk als partij wordt wat lastiger. Die banden met Erdogan zitten me niet lekker.
Wat is er nu weer met de PVV?Haha die linkse partijen zijn zo leuk 😂