Binnenlandse politiek

BlauwVinger

Well-known member
Spreker Een zeer belangrijk aandeel in het fiasco van het Rampenfonds had de heer F. Nobbe. Nobbe’s precieze rol werd er tijdens de verhoren echter niet duidelijker op.
Van KootenMeneer Nobbe, van wanneer tot wanneer co�rdineerde u precies de rampen voor dat Rampenfonds?
NobbeHet Rampenfonds... Ja, eh, precies, eh, weet ik dat niet meer... Maar het eh
Van KootenMaar ongeveer...?
NobbeJa... Dit was in elk geval voor mijn tijd. Dat is duidelijk. Het was voor mijn tijd. Dat ik iets met het Rampenfonds te maken had.
Van KootenU beweert dus dat u voor uw tijd verbonden was aan het Nationaal Rampenfonds?
NobbeInderdaad, voor mijn tijd had ik waarschijnlijk iets met het Rampenfonds.
Van KootenMaar dat is toch een contradictie meneer Nobbe? U zegt ik was verbonden aan het Nationaal Rampenfonds, maar dat was voor mijn tijd. Na uw tijd was u dus..
Van Kooten en
Nobbe
niet meer verbonden...
Nobbeaan het Rampenfonds...
Van Kootenmaar wel bij het Rampenfonds...
NobbeAlles wat er bij het Rampenfonds gebeurd is, gebeurde dus voor of na mijn tijd, ja inderdaad.
Van KootenJa maar tijdens uw tijd bij het Rampenfonds meneer Nobbe... U, u was toch ook bij het Rampenfonds, dat was toch uw tijd bij het Rampenfonds? Is er tijdens uw tijd, omdat u zegt voor of na mijn tijd is er niks gebeurd, maar tijdens uw tijd bij het Rampenfonds?
NobbeLaat ik het zo zeggen, meneer van Kooten als ik tijdens mijn tijd, eh, bij het Rampenfonds zou hebben gezeten, ja? Dan is er nooit iets gebeurd.
Van KootenDus, dus tijdens uw tijd bij het Rampenfonds...
Nobbe...nooit iets gebeurd. Alles was altijd voor of na mijn tijd.

Max

Administrator
Forumleiding
Aboutaleb, denk ik.

Misschien als politiek leider in de volgende verkiezingen, maar tot die tijd moet het iemand zijn die is gekozen als Tweede Kamerlid.

Je hebt vijf leden die net een jaar ervaring hebben, dus die vallen af en een zesde die het kamerlidmaatschap van Ploumen moet gaan overnemen en dus het ook niet zal worden.

Dan gaat het tussen Arib, Kuiken en Nijboer. Lijkt mij die laatste het meeste geschikt. Zal het wel Kuiken worden.

erka

Well-known member
Als je die fractie bekijkt, dat is toch eigenlijk wel diep treurig. Hoog tijd voor Abutaleb en tot die tijd zou ik Nijboer naar voren schuiven.
Weer een Groninger meer.

De Groene Scout

Well-known member
Is die Frans Timmermans nog niet klaar met zijn Europese klusje. Dat lijkt mij nog wel weer een serieuze kandidaat.
Moet wel weer iemand met enige naam komen lijkt mij. In ieder geval niet iets knulligs uit de categorie Ploumen.
Beetje meer power zou wenselijk zijn voor de PvdA

Max

Administrator
Forumleiding
Vier van de negen....

Dat is geen afspiegeling van de Nederlandse bevolking. Maar goed, echte DENK’er hebben zich juist afgesplitst. Nu maakt PvdA de draai richting GL om zichzelf echt compleet irrelevant te maken.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als Azarkan partijleider van de PvdA zou zijn, was de PvdA veel groter. Hele goede debater met een vlotte babbel en sterke statements. DENK is niet mijn partij maar ik vind Azarkan wel goed.
Geheel mee eens. Op Azarkan zou ik kunnen stemmen. Uitstekend politicus en ik geloof echt dat hij het hart op de juiste plaats heeft. Op Denk als partij wordt wat lastiger. Die banden met Erdogan zitten me niet lekker.

Maasveld

Well-known member
Geheel mee eens. Op Azarkan zou ik kunnen stemmen. Uitstekend politicus en ik geloof echt dat hij het hart op de juiste plaats heeft. Op Denk als partij wordt wat lastiger. Die banden met Erdogan zitten me niet lekker.
Op basis waarvan denk je dat?

Bovenaan