Binnenlandse politiek

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik krijg altijd een beetje medelijden met een bewindspersoon als Omtzigt naar de interruptiemicrofoon loopt.

zwammy

Well-known member
Echt he, zo'n d66 er die kritischer is op de vragen van Omtzigt dan om het handelen van het cda. Zo lachwekkend weer. In Congo halen ze de schouders op van zo'n vuiligheid

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zou de D66-stemmer zich nu vertegenwoordigd voelen door Paulusma? Wat een verschrikking is dat.

erka

Well-known member
Hahahaha Van Haga. Herhaalt nog expres even het email adres van De Jonge wat Helder net noemde.

erka

Well-known member
Dat we om zoiets een debat moeten hebben is al dieptriest.

Dat is Hugo's eigen schuld. Had gewoon gezegd, ja ik heb met Sywert contact gehad, we hebben wat ideeën uitgewisseld en toen heb ik het doorgezet naar Martin van Rijn omdat hij erover gaat. Dan had er echt helemaal niemand naar gekraaid.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is Hugo's eigen schuld. Had gewoon gezegd, ja ik heb met Sywert contact gehad, we hebben wat ideeën uitgewisseld en toen heb ik het doorgezet naar Martin van Rijn omdat hij erover gaat. Dan had er echt helemaal niemand naar gekraaid.
Precies.

erka

Well-known member
Nou Attje Kuiken barst bijna in tranen uit, maar dient dan toch motie van wantrouwen in, gesteund door groot deel oppositie.

Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is ook gewoon irritant dat Deloitte zo lang doet over dat onderzoek. Geeft de betrokkenen toch weer een escape omdat niet alle informatie bekend is. De hele bulk in één keer zou veel krachtiger zijn geweest.
Voila.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die mevrouw van het CDA heeft vandaag geen enkele keer gebruik gemaakt van haar recht op interrupties. Nul keer. In een debat wat vanochtend al om 10:15 begon. Een hele dag dus geen flikker uit zitten voeren voor dik 8500 euro bruto per maand. Lekker verdiend zo.

JMD

Well-known member
Die mevrouw van het CDA heeft vandaag geen enkele keer gebruik gemaakt van haar recht op interrupties. Nul keer. In een debat wat vanochtend al om 10:15 begon. Een hele dag dus geen flikker uit zitten voeren voor dik 8500 euro bruto per maand. Lekker verdiend zo.
Bah. Wat populistisch… :)

Bovenaan