Dat we om zoiets een debat moeten hebben is al dieptriest.Zijn ze nog steeds bezig? Man man.
Dat we om zoiets een debat moeten hebben is al dieptriest.
Precies.Dat is Hugo's eigen schuld. Had gewoon gezegd, ja ik heb met Sywert contact gehad, we hebben wat ideeën uitgewisseld en toen heb ik het doorgezet naar Martin van Rijn omdat hij erover gaat. Dan had er echt helemaal niemand naar gekraaid.
Hugo doet graag onhandige uitspraken.Wat bezielt hem om dat niet zo te verwoorden?
Voila.Het is ook gewoon irritant dat Deloitte zo lang doet over dat onderzoek. Geeft de betrokkenen toch weer een escape omdat niet alle informatie bekend is. De hele bulk in één keer zou veel krachtiger zijn geweest.
Als je op het hele rapport wil wachten, duurt het nog een jaar voordat je kunt debatteren.Voila.
Bah. Wat populistisch…Die mevrouw van het CDA heeft vandaag geen enkele keer gebruik gemaakt van haar recht op interrupties. Nul keer. In een debat wat vanochtend al om 10:15 begon. Een hele dag dus geen flikker uit zitten voeren voor dik 8500 euro bruto per maand. Lekker verdiend zo.
| Spreker | Een zeer belangrijk aandeel in het fiasco van het Rampenfonds had de heer F. Nobbe. Nobbe’s precieze rol werd er tijdens de verhoren echter niet duidelijker op. |
| Van Kooten | Meneer Nobbe, van wanneer tot wanneer co�rdineerde u precies de rampen voor dat Rampenfonds? |
| Nobbe | Het Rampenfonds... Ja, eh, precies, eh, weet ik dat niet meer... Maar het eh |
| Van Kooten | Maar ongeveer...? |
| Nobbe | Ja... Dit was in elk geval voor mijn tijd. Dat is duidelijk. Het was voor mijn tijd. Dat ik iets met het Rampenfonds te maken had. |
| Van Kooten | U beweert dus dat u voor uw tijd verbonden was aan het Nationaal Rampenfonds? |
| Nobbe | Inderdaad, voor mijn tijd had ik waarschijnlijk iets met het Rampenfonds. |
| Van Kooten | Maar dat is toch een contradictie meneer Nobbe? U zegt ik was verbonden aan het Nationaal Rampenfonds, maar dat was voor mijn tijd. Na uw tijd was u dus.. |
| Van Kooten en Nobbe | niet meer verbonden... |
| Nobbe | aan het Rampenfonds... |
| Van Kooten | maar wel bij het Rampenfonds... |
| Nobbe | Alles wat er bij het Rampenfonds gebeurd is, gebeurde dus voor of na mijn tijd, ja inderdaad. |
| Van Kooten | Ja maar tijdens uw tijd bij het Rampenfonds meneer Nobbe... U, u was toch ook bij het Rampenfonds, dat was toch uw tijd bij het Rampenfonds? Is er tijdens uw tijd, omdat u zegt voor of na mijn tijd is er niks gebeurd, maar tijdens uw tijd bij het Rampenfonds? |
| Nobbe | Laat ik het zo zeggen, meneer van Kooten als ik tijdens mijn tijd, eh, bij het Rampenfonds zou hebben gezeten, ja? Dan is er nooit iets gebeurd. |
| Van Kooten | Dus, dus tijdens uw tijd bij het Rampenfonds... |
| Nobbe | ...nooit iets gebeurd. Alles was altijd voor of na mijn tijd. |