Eef de Kip
Well-known member
Terecht, stompzinnig geneuzel, er zijn wel belangrijker zaken.
Dat is toch echt zo'n BS-redenatie... Omdat er belangrijker zaken zijn hoeft een minister die overduidelijk fouten heeft gemaakt, niet op te stappen... Eerst kon dat niet wegens corona, nu Oekraïne, dan komende jaren klimaat enz... Zo is er altijd wel wat te bedenken, en ze komen steeds overal mee weg.Terecht, stompzinnig geneuzel, er zijn wel belangrijker zaken.
Wat heeft hij dan zo fout gedaan dat hij moet aftreden?Dat is toch echt zo'n BS-redenatie... Omdat er belangrijker zaken zijn hoeft een minister die overduidelijk fouten heeft gemaakt, niet op te stappen... Eerst kon dat niet wegens corona, nu Oekraïne, dan komende jaren klimaat enz... Zo is er altijd wel wat te bedenken, en ze komen steeds overal mee weg.
Terwijl iemand die 1 verkeerd vinkje zet bij de toeslagenaffaire jarenlang wordt achtervolgd. En het dan gek vinden dat het vertrouwen in de politiek achteruit holt en maar klagen dat mensen dan vluchten naar partijen als Forum, PVV, DENK enz....
Nou moe, ik stel toch een normale vraag?Godallemachtig, als je in de dikke v Dale bij populistisch gaat zoeken kom je bij deze post uit.
Doe maar weer ff ademen.
Kom op zeg... Dat weet je best. Maar om je geheugen even op te frissen.Wat heeft hij dan zo fout gedaan dat hij moet aftreden?
Ja wacht dan even met postenNou moe, ik stel toch een normale vraag?
Sorry!Ja wacht dan even met posten
Ach gossie. Moest je weer even je stokpaardje berijden om iemand populistisch te noemen als een post je niet bevalt...Godallemachtig, als je in de dikke v Dale bij populistisch gaat zoeken kom je bij deze post uit.
Doe maar weer ff ademen.
Dat weet ik.Kom op zeg... Dat weet je best. Maar om je geheugen even op te frissen.
Hugo de Jonge bemoeide zich volop met mondkapjesdeal Sywert van Lienden
CDA-minister Hugo de Jonge heeft zich meerdere keren bemoeid met de mondkapjeshandel van zijn partijgenoot Sywert van Lienden. De bewindspersoon had direct en amicaal contact met Van Lienden en zette ambtenaren aan om met de ex-scholierenleider te ‘knuffelen’.www.volkskrant.nl
En nu met de A van aanmatigendAch gossie. Moest je weer even je stokpaardje berijden om iemand populistisch te noemen als een post je niet bevalt...
Hoop dat je weet waar dat woord (populisme) vandaan komt... Zoek dat eens op in Van Dale als je toch bezig bent en vraag je af waarom ministers en anderen in overheidsdienst zo'n hekel lijken te hebben populisten.
Dat tweede is niet verboden alleen ten sterkste afgeraden.1. De Kamer verkeerd geïnformeerd
2. Privemail gebruikt as minister
Normaal gesproken genoeg om op te stappen. Maar ja, het boeit helemaal niemand meer hoe democratie en de Tweede Kamer in Nederland behoort te werken. Kan het schelen.
Net als Rutte is ie verslaafd aan macht.Beetje PVV politiek van Erka en JMD maar neemt niet weg dat De Jonge genoeg fouten heeft gemaakt in zijn vorige functie dat hij beter de eer aan zich zelf had kunnen houden en niet nog een termijn als minister had moeten doen.
Dat irriteert mij nog het meest, dat de Jonge het niet allemaal even handig heeft aangepakt lijkt me evident maar die siewert blijft door al dit geleuter compleet buiten beeld terwijl die de reden is dat dit nu allemaal zo hoog gespeeld wordt.Het smerige is wel dat Siewert een ander bedrijf die wel deugdelijke mondkapjes kon leveren de loef heeft afgestoken. Die gaat nu een claim indienen bij de overheid.