Eef de Kip
Well-known member
Hebben ze daar ook ambtenaren dan?
Wie kunnen we binnenkort verwachten hier?We gaan militaire spullen leveren aan de Oekraïne , vergeten we even gemakshalve dat inlegvel wat er na het referendum is in geplaatst.
Daarnaast hebben we natuurlijk genoeg op voorraad om die artikelen zo die kant op te sturen.
Dit doet mij wat denken aan mondkapjes naar China sturen op het moment dat je weet dat je het zelf ook nodig bent.
Ja, dat vroeg ik me ook af....Wie kunnen we binnenkort verwachten hier?
'Militaire spullen' omhelst meer dan alleen wat kogels.Ja, dat vroeg ik me ook af....
Overigens dacht ik dat we er zo slecht voor stonden qua munitie in NL? De militairen moesten een paar jaar terug nog 'pang' roepen tijdens oefeningen... Of hebben we nu ons allerlaatste klapperpistooltje weggegeven?
Zeker, maar (en ik citeer TT):'Militaire spullen' omhelst meer dan alleen wat kogels.
Nou is kleding iets waar waar het militaire leger al jaren verlegen om zit. Dus zeker ook gevechtshelmen en scherfvesten.'Militaire spullen' omhelst meer dan alleen wat kogels.
Ja, die kwam ik gisteren al tegen. Nou ben ik niet zo bekend met de skyline van Arnhem en Nijmegen, dus snapte eerst de ophef niet, maar dit is een hele grote blunder... En zou een landelijke afdeling dat nog doen, nou ja, oke, slordig, maar kan gebeuren. Maar als FVD Arnhem dan een foto van uitgerekend Nijmegen posten is wel heel slecht. Of er is natuurlijk een NEC-er geïnfiltreerd bij FVD Arnhem en die wil alvast de boel op scherp zetten voor Vitesse - NEC van volgende week.
Dat kan inderdaad ook ja.Of ze doen dit expres omdat dit weer een hoop publiciteit oplevert