Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Wat ik bedoel is dat 99% van alle ambtenaren geen eigen initiatief heeft om af te wijken van wat de leiding aangeeft. Dan is de vraag, voer je het klakkeloos uit of niet. En als je het dan niet uitvoert, dan is het van belang of je een veilige werkomgeving hebt. En dat is bij de belastingdienst niet zo, naar het schijnt. Dus het probleem is een beetje dieper dan de uitvoering aanpakken.
 

zwammy

Well-known member
Tuurlijk is dat zo. Maar dan hoeft niet alleen de minister de klappen op te vangen mar iedereeen die zich schuldig gemaakt heeft aan die verrotte cultuur. Laat die Hofman zich maar helemaal vastbijten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, maar de leidinggevende blijven hierdoor redelijk buiten schot, want die zullen niet de correspondentie hebben moeten doen.
 

zwammy

Well-known member
Dat zal hopelijk uit het onderzoek gaanblijven, als uit de wob verslagen blijkt dat ze wel degelijk op de hoogte waren wat gebeurt er dan. En hopelijk ook stoppen met weer ergens anders een baantje krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar het ging volgens mij om de oproep van Boos/Tim Hofman. Daarmee krijg je niet de namen die er echt verantwoordelijk voor zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Dat was ook eigenlijk goedkoop scoren van Boos. Maar uiteraard dient dit consequenties te hebben binnen de belastingdienst.
 

zwammy

Well-known member
Maar het ging volgens mij om de oproep van Boos/Tim Hofman. Daarmee krijg je niet de namen die er echt verantwoordelijk voor zijn.

Hoezo niet, als je graaft kom je toch overal. Niet alleen bij de laagste ambtenaren die orders uitvoeren. Je moet al die lagen onderzoeken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoezo niet, als je graaft kom je toch overal. Niet alleen bij de laagste ambtenaren die orders uitvoeren. Je moet al die lagen onderzoeken.

Als je het puur aan de slachtoffers vraagt, dan komen daar de lage ambtenaren uit. Maar wie weet trekt zo’n lage ambtenaar wel zijn mond open, dat valt natuurlijk niet uit te sluiten.
 

zwammy

Well-known member
Als ze eens beginnen met de klokkenluiders te beschermen zou dat iig al iets zijn. Ook belangrijk voor de toekomst, wie weet welke fuck ups er nog komen
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Ska P 187

Well-known member
Als je het puur aan de slachtoffers vraagt, dan komen daar de lage ambtenaren uit. Maar wie weet trekt zo’n lage ambtenaar wel zijn mond open, dat valt natuurlijk niet uit te sluiten.
Je begint laag en door ze onder druk te zetten kom je omhoog. Werkt ook vaak met onderzoeken naar criminales organisties zo qua ninformanten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat lijkt me niet als je onder ede wordt verhoort.

De namen staan in de link.
Van Nispen (SP), Van Raan (PvdD), Azarkan (DENK), Belhaj (D66), Maatoug (GL), Simons (Bij1).

Die zitten natuurlijk allemaal op schoot bij de VVD en het CDA.

Dat WoRDt dUs Een SChiJnvErtONinG!!111!!!!11
 
Bovenaan