Maar het ging volgens mij om de oproep van Boos/Tim Hofman. Daarmee krijg je niet de namen die er echt verantwoordelijk voor zijn.
Hoezo niet, als je graaft kom je toch overal. Niet alleen bij de laagste ambtenaren die orders uitvoeren. Je moet al die lagen onderzoeken.
Je begint laag en door ze onder druk te zetten kom je omhoog. Werkt ook vaak met onderzoeken naar criminales organisties zo qua ninformanten.Als je het puur aan de slachtoffers vraagt, dan komen daar de lage ambtenaren uit. Maar wie weet trekt zo’n lage ambtenaar wel zijn mond open, dat valt natuurlijk niet uit te sluiten.
Boos zou ook de afloop kunnen afwachten voordat ze met de schandpaal komen.Dan hoeven ze toch niet bang te zijn voor B. O. O. 'S.
Dat lijkt me niet als je onder ede wordt verhoort.Wij van WC eend?
De namen staan in de link.Ik heb nou niet de indruk dat er in die parlementaire enquête alleen VVD'ers en CDA'ers komen te zitten.
Van Nispen (SP), Van Raan (PvdD), Azarkan (DENK), Belhaj (D66), Maatoug (GL), Simons (Bij1).Dat lijkt me niet als je onder ede wordt verhoort.
De namen staan in de link.
Van Nispen (SP), Van Raan (PvdD), Azarkan (DENK), Belhaj (D66), Maatoug (GL), Simons (Bij1).
Die zitten natuurlijk allemaal op schoot bij de VVD en het CDA.
Dat WoRDt dUs Een SChiJnvErtONinG!!111!!!!11