Joh, het zou inderdaad maar bekend worden welke klootzakken verantwoordelijk zijn voor het verwoesten van duizenden levens.
Het is niet erg om gewoon de gene aan te spreken die het gedaan hebben. Het mooi indekken van ik voerde alleen orders uit kennen we wel
wat een drolvergelijking.
Anders ben je altijd van het vierendelen en andere barbaarse straffen, maar als het een beetje dichterbij komt... slappe hap.Jullie werken allebei in de zorg toch? Als jullie directie er een zootje van maakt, dan moeten zij er toch op aangesproken worden, en niet diegene die het uitvoert?
Lekker goedkoop roeptoeteren allemaal weer. Helemaal eens met Kip.
Oh de verantwoordelijken hiervoor mogen best op de brandstapel. Maar leer mij de ambtenarij kennen.Anders ben je altijd van het vierendelen en andere barbaarse straffen, maar als het een beetje dichterbij komt... slappe hap.
300 jaar te laat geboren. Maar toen hadden we een regering die het welzijn van burgers toch niet belangrijk vonden.Oh de verantwoordelijken hiervoor mogen best op de brandstapel. Maar leer mij de ambtenarij kennen.
Oh de verantwoordelijken hiervoor mogen best op de brandstapel. Maar leer mij de ambtenarij kennen.