Binnenlandse politiek

De Wolf

Well-known member
Volgens Tim Hofman gaat het niet om de namen van poppetjes maar hoe de belastingdienst met deze mensen omgaat.
 

zwammy

Well-known member
Het is niet erg om gewoon de gene aan te spreken die het gedaan hebben. Het mooi indekken van ik voerde alleen orders uit kennen we wel
 

erka

Well-known member
Joh, het zou inderdaad maar bekend worden welke klootzakken verantwoordelijk zijn voor het verwoesten van duizenden levens.
Het is niet erg om gewoon de gene aan te spreken die het gedaan hebben. Het mooi indekken van ik voerde alleen orders uit kennen we wel

Jullie werken allebei in de zorg toch? Als jullie directie er een zootje van maakt, dan moeten zij er toch op aangesproken worden, en niet diegene die het uitvoert?

Lekker goedkoop roeptoeteren allemaal weer. Helemaal eens met Kip.
 

zwammy

Well-known member
Als ik orders uit voer waarbij ik willens en wetens mensen beschadig omdat mijn manager dit wil ben ik toch net zo verkeerd bezig?
 

zwammy

Well-known member
Ik heb voor jou een mooi voorbeeldje uit de zorg, jaren geleden dus kan ik wel delen.

Cliënt ontspoort en sloopt de electriciteit in haar kamer, draden hangen los dus gevaarlijke situatie. Geen crisis plaats aanwezig dus cliënt moet in kamer blijven ondanks gevaarlijke situatie en manager zegt ze moet daar blijven.

Stel je voor dat ik dit prima vond en cliënt zich die nacht had opgehangen, dan had ik kunnen zeggen ja maar mijn manager vond dit goed dus ik voer lekker orders uit en mijn naam is haas.
 

Eef de Kip

Well-known member
als je het verschil niet ziet tussen een incident met een labiel iemand die blijkbaar psychisch niet helemaal in orde is en de belastingdienst waar door wanbeleid van de politiek en de directie mensen ontzettend zijn benadeeld dan ben ik bang dat ik niet veel kans zie om je het uit te leggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

zwammy

Well-known member
Nee het gaat om dat je zelf inziet dat iets niet klopt en daar naar handelt. Daar heeft de persoonvergelijking natuurlijk niets mee te maken. Als je uit onderzoek ontdekt dat je fout bezig bent, je baas zegt dat je door moet gaan en dit ook doet ben je gewoon fout bezig en schuldig.
 

zwammy

Well-known member
Haha heerlijk weer he. Nee doelbewust zorgen dat mensen uit huis geplaatst worden, zelfs zelfmoord plegen en duizenden mensen in de schulden en dan de ik wist het niet kaart trekken.

Trek heel die beerput maar open, kunnen jullie weer roeptoeteren dat ze er echt niets aan konden doen.
 

Ska P 187

Well-known member
Als een bouwer de boel belazert mag die dan ook met naam en toenaam aan de schandpaal genageld worden of is dat nog altijd in de trant van Peter B. ?
 

Ska P 187

Well-known member
Jullie werken allebei in de zorg toch? Als jullie directie er een zootje van maakt, dan moeten zij er toch op aangesproken worden, en niet diegene die het uitvoert?

Lekker goedkoop roeptoeteren allemaal weer. Helemaal eens met Kip.
Anders ben je altijd van het vierendelen en andere barbaarse straffen, maar als het een beetje dichterbij komt... slappe hap.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan