Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Je hebt sociale huurwoningen in Zuid, dus als zij echt voorrang krijgen op niet-migranten, dan kan dat ook in Zuid gebeuren.
Ja oke, maar in die sociale huurwoningen zitten de GLers/D66ers niet, dus ja idd ook in Zuid, maar dan alsnog hebben zij er geen last van.
 

SanMark.

Well-known member
We gaan militaire spullen leveren aan de Oekraïne , vergeten we even gemakshalve dat inlegvel wat er na het referendum is in geplaatst.

Daarnaast hebben we natuurlijk genoeg op voorraad om die artikelen zo die kant op te sturen.

Dit doet mij wat denken aan mondkapjes naar China sturen op het moment dat je weet dat je het zelf ook nodig bent.
 

Maasveld

Well-known member
We gaan militaire spullen leveren aan de Oekraïne , vergeten we even gemakshalve dat inlegvel wat er na het referendum is in geplaatst.

Daarnaast hebben we natuurlijk genoeg op voorraad om die artikelen zo die kant op te sturen.

Dit doet mij wat denken aan mondkapjes naar China sturen op het moment dat je weet dat je het zelf ook nodig bent.
Wie kunnen we binnenkort verwachten hier?
 

JMD

Well-known member
Wie kunnen we binnenkort verwachten hier?
Ja, dat vroeg ik me ook af....

Overigens dacht ik dat we er zo slecht voor stonden qua munitie in NL? De militairen moesten een paar jaar terug nog 'pang' roepen tijdens oefeningen... Of hebben we nu ons allerlaatste klapperpistooltje weggegeven?
 

Maasveld

Well-known member
Ja, dat vroeg ik me ook af....

Overigens dacht ik dat we er zo slecht voor stonden qua munitie in NL? De militairen moesten een paar jaar terug nog 'pang' roepen tijdens oefeningen... Of hebben we nu ons allerlaatste klapperpistooltje weggegeven?
'Militaire spullen' omhelst meer dan alleen wat kogels.
 

JMD

Well-known member
'Militaire spullen' omhelst meer dan alleen wat kogels.
Zeker, maar (en ik citeer TT):
"Het gaat om detectoren
voor het opsporen van mijnen,radars,
gevechtshelmen,scherpschuttersgeweren
met munitie en scherfvesten. "

Staan toch echt geweren met munitie tussen
 

JMD

Well-known member

Van A tot Z waar.
Heb van de week een stuk van het debat gekeken, Bosma is fantastisch, humor (ook zelfspot), pakt eenieder aan (ook die lul van de FVD) en houdt het strak en kan ook wel een stootje hebben. Maar ja, nieuw elan was allang vergeten natuurlijk, dat zeiden Kaag en Rutte alleen voor de bühne.
 

JMD

Well-known member
Ja, die kwam ik gisteren al tegen. Nou ben ik niet zo bekend met de skyline van Arnhem en Nijmegen, dus snapte eerst de ophef niet, maar dit is een hele grote blunder... En zou een landelijke afdeling dat nog doen, nou ja, oke, slordig, maar kan gebeuren. Maar als FVD Arnhem dan een foto van uitgerekend Nijmegen posten is wel heel slecht. Of er is natuurlijk een NEC-er geïnfiltreerd bij FVD Arnhem en die wil alvast de boel op scherp zetten voor Vitesse - NEC van volgende week.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Joh, het zou inderdaad maar bekend worden welke klootzakken verantwoordelijk zijn voor het verwoesten van duizenden levens.
 

Eef de Kip

Well-known member
Maar hoe ga je er precies achter komen wie waar verantwoordelijk voor is geweest, voor je het weet krijg je namen van medewerkers die alleen maar uitvoerend waren en dan? Het lijkt mij toch logisch dat de top verantwoordelijk was? En uiteindelijk is het kabinet daar toch verantwoordelijk voor geweest?
 
Bovenaan